Espen|3k Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Gratulerer Snobbete! Har hatt gleden av å kjøre en lik en selv og de er morsomme de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Gratulerer. Z3 coupe er kongebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Grattis Geira. Dette er en utrolig morobil. Har tilbrakt en del tid i en slik en sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Nice, faller pent inn i rekken av pene biler den der. Åssen er den kontra 540'en? går vel ikke like bra? 540IA har vel 0-100 på rundt 6.7 ellerno om jeg ikke husker feil. Z'n skal gjøre samme distanse på 6.8 Men den føles mye kvikkere ut. Gassresponsen er jo helt annerledes siden det er manuell, samt at man sitter på asfalten omtrent, og coupen er veldig liten. Etter hundre drar 8rn vesentlig bedre. Men må inrømme at 6'rn er litt stusslig etter å ha kjørt 8'r en stund. Høres nesten ut som en firer hehe. Takk for tilbakemeldinger forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Men må inrømme at 6'rn er litt stusslig etter å ha kjørt 8'r en stund.Høres nesten ut som en firer hehe. Du har blitt bortskjemt assa . OT: Har det forresten vært bra respons på 540'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Du har blitt bortskjemt assa . OT: Har det forresten vært bra respons på 540'n? Du får kjøpe den som delebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Men må inrømme at 6'rn er litt stusslig etter å ha kjørt 8'r en stund.Høres nesten ut som en firer hehe. Du har blitt bortskjemt assa . OT: Har det forresten vært bra respons på 540'n? Ja, vært jevnt trykk på den. Noen mailer, mange telefoner, og et par pm's her inne. Hadde egentlig en kjøper, men finansieringen hans gikk i vasken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Haha Jon! Litt for strøken til å være delebil syns jeg. Du kan jo shoppe min Touring, så kjøper jeg Geir sin bil. Men nå sporer vi av Coupe tråden her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Har oppdatert førsteposten. Mer info og bedre oversikt, samt et bilde fra bimmers.no treffet på Rudskogen 18Mai. Så da flytter jeg samtidig bildet som ble erstattet hit. Nye og bedre bilder av detaljer, interiør osv kommer, engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Et bilde til fra Rudskogen 18Mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Kan tenke meg at lyden er litt "kjipere" en i 540en din, for den er det grom lyd i . Fikk lyst på sånn når jeg hørte den for å være ærlig. Har du solgt den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Ja grom lyd i den! Det er Simons potter på den, så jeg kan lett bevise at Simons ikke er noe drit, på V8 hvertfall Nei, ikke solgt enda. -edit- Kikker litt på nye felger til bilen, hvis noen vet om noe som ser bra ut skrik ut. Vanskelig å finne kule felger da de fleste Z3'r har orginale felger eller noen stygge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Angrer litt på at jeg ikke kjøpte roadster... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Haha, spørs om du hadde tatt deg like bra ut Cupe er tøffere da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Fantastisk,solide airbags hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå