2001e46coupe Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Grattis! Meget pen bil, begynner å vurdere en slik en selv nå, men åssen er det med forsikring på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Grattis! Meget pen bil, begynner å vurdere en slik en selv nå, men åssen er det med forsikring på disse? Forsikring varierer veldig tror jeg. Selv betaler jeg ca 10-11k for fullkasko, men har bare 50% bonus og er 25år. Syns det er greit egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Da er bilen godkjent og klar De tok full gjennomgang på bilen..Innvendig som utvendig og kom frem til at det var 2-3 klips på dekselet under fangeren som var svakt på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Nei og nei Ellingsen, har du kjøpt et vrak? Hvor har du forsikret den? Det var ikke ille med såpass lav bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Nei og nei Ellingsen, har du kjøpt et vrak? Hvor har du forsikret den? Det var ikke ille med såpass lav bonus. Det er gjensidige.. Fikk even enda litt bedre pris hos postbanken, men siden jeg er totalkunde med husforsikring,livsforikring,reise,innbo osv osv så tok jeg det samme sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Gratulerer med ny bil meget pen! Er vel hakket opp fra 316 touring detta ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Grattis med skilt! Mtp forsikring, betaler jeg ca 10K for min, med samme kriterier. Er ikke så gæli det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Fin bil du har. Hold den orginal så blir det bra. E36 holder seg ganske godt. Selv i disse ulvetider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 Grattis med godkjent M3 . Ser deg vel med R- dekk til helga da vel? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 hvorfor skal du ta ut telefon konsollen? Dritt fin bil, vurdert chrom ringer rundt instrumentene? kanskje plasma skiver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 22, 2007 Share Skrevet Mai 22, 2007 hvorfor skal du ta ut telefon konsollen?Dritt fin bil, vurdert chrom ringer rundt instrumentene? kanskje plasma skiver? er det orginalt ///M da? Slike ringer i børstet stål eller noe kan se pent ut, men ville ikke vurdert annet enn orginale skiver.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Word... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Fantastisk fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 hvorfor skal du ta ut telefon konsollen?Dritt fin bil, vurdert chrom ringer rundt instrumentene? kanskje plasma skiver? Altså, den klossen på tlf konsollen jeg mente..Den har jeg tatt ut..Fått tak i org nokia greie til mobbn.. Jeg blir å ha den orginal inni. Kanskje kanskje noen fine chromeringer, men aldri noen plasmaskiver.. Ellers kjøpte jeg et stort green filter idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Grattis med tøff bil Ellingsen. Ang.forsikring så betalte jeg vel ca 8000 i året for min GT i Postbanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå