Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er også verdt å skille på avdelingene i bmwccn og det sentrale bmwccn. Flere av avdelingene fungerer faktisk vedlig bra, slik at hoved treffene blir et ekstra gulrot. Mange saker som innmelding er vanligvis ikke en avdelings sak, men mange avdelings styremedlemmer har ofte kjennskap til personer de kan formidle dette til. Vil si det er mye positivt som skjeer sentralt også, men klart enkelte saker overskygger dette i stor grad. Håper på mange gode og engasjerte kanditater til årsmøte sentralt i bmwccn :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlemsbladet Fahrfreude er for meg verdt hele kontingenten. Det er laget amatører, men er likevel Norges artigste bilblad...!

Hører mange si det, men personlig kunne jeg faktisk tenkt meg muligheten for å være medlem uten å ha medlemsbladet. Har som regel lest det aller meste som står der på nett flere måneder før bladet kommer, så det er bortkastede penger for både meg og klubben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører mange si det, men personlig kunne jeg faktisk tenkt meg muligheten for å være medlem uten å ha medlemsbladet. Har som regel lest det aller meste som står der på nett flere måneder før bladet kommer, så det er bortkastede penger for både meg og klubben...

Ja... jeg har heller aldri helt skjønt poenget med et medlemsblad på trykk. Det er selvfølgelig hyggelig og tradisjonsrikt, men nyhetsmessig/innholdsmessig er det, om ikke bortkastet, så iallefall litt klønete idag når alt innholdet allerede finnes på digital form før blekka trykkes. Som Gunnar poengterer finnes det aller meste av nyheter på nettet i god tid før bladet kommer i posten. Det er sikkert også en eller annen som umiddelbart legger ut bilder etc. fra de lokale baneløpene på twitter/facebook. Hva er dermed poenget med Fahrfreude i trykket form?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt opplyst at det IKKE er lokal avdelingen som tar imor nye medlemskap i BMW CCN, men styret i hoved avdelingen. (vet ikke hvor det er) . Så da skal den negative delen av innmeldingsdelen rettes mot de. Beklager til styret i Trøndelag hvis de følte seg krenket. Men jeg trodde det var de som styrte slikt lokalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt opplyst at det IKKE er lokal avdelingen som tar imor nye medlemskap i BMW CCN, men styret i hoved avdelingen. (vet ikke hvor det er) . Så da skal den negative delen av innmeldingsdelen rettes mot de. Beklager til styret i Trøndelag hvis de følte seg krenket. Men jeg trodde det var de som styrte slikt lokalt.

Det er register@bmwccn.no som tar seg av dette, men for øyeblikket har vi ikke tilgang på mailen, grunnet server problemer. Du kan sende meg en mail på joachim.lie@gmail.com så skal jeg videreformidle til rette person som sender ut medlemspakke/giro++

Når det nye nettstedet kommer så vil man kunne betale medlemsavgiften der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt kjipt å ha med seg PCen på dass.

For å være litt vanskelig, hvorfor er det kjipere å ha med seg PCen på dass enn et blad? Like enkelt å ha en laptop eller en iPad på fanget som et blad. ;)

Dessuten foretrekker jeg å tilbringe minst mulig tid på do i løpet av en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis fahrfreude hadde blitt tatt bort som klubblad, så kunne man like gjerne stengt BMWCCN også.

FF er klubbens hjerte, det holder alt i gang.

Helt enig, FF og treffene i regi av BMWccn er eneste grunnen til eg er medlem. Har FF samling frå 98 så dette må ikkje bli kuttet ut nei :)

Er faktisk ikkje alle i dag heller som er like ivrige på forum ink meg sjølv men

Er faste leser av FF og det er noe som eg gleder meg til hver gang det er i postkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis fahrfreude hadde blitt tatt bort som klubblad, så kunne man like gjerne stengt BMWCCN også.

FF er klubbens hjerte, det holder alt i gang.

Helt enig, FF og treffene i regi av BMWccn er eneste grunnen til eg er medlem. Har FF samling frå 98 så dette må ikkje bli kuttet ut nei :)

Er faktisk ikkje alle i dag heller som er veldig ivrige på forum ink meg sjølv men

Er faste leser av FF og det er noe som eg gleder meg til hver gang det er i postkassa.

Etter min mening har fahrfreude kun en misjon sålenge nettsiden er boss. Kommer den nye nettsiden med mulighet til å legge ut artikler der, så blir hele fahrfreude (som blad) en meningsløs utgiftspost. Klarer man å få dette medlamsbladet inn på en nettside med predefinert oppsett, så er det en smal sak å drifte det, selv for 1 person. Tilfellet er neppe det samme med dagens ordning...

Jeg leser bladet når det først kommer i posten, men hadde også glatt valgt det bort om det var mulig/ga lavere kontigent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis fahrfreude hadde blitt tatt bort som klubblad, så kunne man like gjerne stengt BMWCCN også.

FF er klubbens hjerte, det holder alt i gang.

Helt enig, FF og treffene i regi av BMWccn er eneste grunnen til eg er medlem. Har FF samling frå 98 så dette må ikkje bli kuttet ut nei :)

Er faktisk ikkje alle i dag heller som er veldig ivrige på forum ink meg sjølv men

Er faste leser av FF og det er noe som eg gleder meg til hver gang det er i postkassa.

Etter min mening har fahrfreude kun en misjon sålenge nettsiden er boss. Kommer den nye nettsiden med mulighet til å legge ut artikler der, så blir hele fahrfreude (som blad) en meningsløs utgiftspost. Klarer man å få dette medlamsbladet inn på en nettside med predefinert oppsett, så er det en smal sak å drifte det, selv for 1 person. Tilfellet er neppe det samme med dagens ordning...

Jeg leser bladet når det først kommer i posten, men hadde også glatt valgt det bort om det var mulig/ga lavere kontigent.

Når man skal tilfredstille 3000 medlemmer så må man inngå ett kompromiss :)

FF kommer ikke til å bli fjernet om man vil eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk tenkt og melde meg inn, men når jeg leser disse innleggene er det like greit og la hele greia være. :(

Tror ikke du kommer til å lide fordi om du melder deg inn akkurat. Er jo kun fordeler med å være medlem, så ser ingen grunn til ikke å gjøre det :)

At ting tar tid og ikke er på plass kan jo ha sine grunner. Synes det er en veldig stor "klagemur" av folk som ikke er fornøyd med noe. Det kan jo faktisk være problemer som ikke vi vet om. Og om for dere som er medlem, er dere medlem kun for å henge på hjemmesiden da? For min del handler medlemskapet om å støtte klubben, få Fahrfreude, og nyte godt av de fordelene jeg har som medlem i klubben.

Vi får håpe at BMWCCN sine sider snart er oppe å gå, og at dette blir tilfredsstillende for oss brukere, både når det gjelder forumdelen, og terminlister samt annen info osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...