Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hele siden burde jo ikke vært oppe enda spør du meg. dvs den burde vært oppe for noen år siden, men for den prisen som her er betalt burde man ikke fyre opp noe halvferdig slik som det nå er blitt gjort....

• Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nei det er det jeg også mener. Det virker så ufattelig lite profft. Jeg har også hørt om noen summer og kontrakter og forskjellig som er bundet opp i denne nettsiden, og jeg skjønner ikke at det er mulig.

Skrevet

Det er et godt poeng ja. Men jeg trodde bmwccnforumet skulle være lukket, ettersom en må være medlem for å skrive der?

Åpent forum med fullt navn er ikke alltid heldig nei...

Og jeg er helt enig i at sidene burde vært stengt slik det ser ut nå. Selv URLen viser jo "feil".

Skrevet
Er det bare jeg som synes at sidene overhode ikke burde ligge ute på nettet slik de er nå?

Jeg synes heller at det burde være en middeltidig side slik de hadde i en stund (eller den gamle siden?), istedenfor å bli sendt videre til en annen adresse med en knapt halvferdig nettside som ikke har forside engang. Den siden har forøvrig vært på nettet som en prøve i evigheter, men den er jo noe videre utviklet selvsakt. Men med tanke på hvor lang tid det har tatt å lage siden som ligger ute nå, så lurer jeg på når den blir ferdig... eller i det heletatt funksjonell. :roll:

Jeg synes det er positivt at det er oppe slik at det er mulig å komme med informasjon om hva som skjer, samt at vi medlemmer får bekreftet at ting faktisk er underveis. Jeg møter heller et halvferdig forum enn en tom side. En velger selv om en ønsker å logge seg inn eller ikke. En kan se tegn på mange gode funksjoner på siden som vil bli meget bra når det er ferdig, men det er ingen tvil om at det er mye arbeid som fremdeles gjenstår. En får bare være positiv og se fremover til hvordan det vil bli :) Syting kan man ta på mopedportalen.com ;) Samtidig er jeg også enig i at en komplett åpen medlemsliste på nett ikke er spesielt heldig.

Skrevet

Jeg bedriver ikke syting, jeg bare stiller spørsmål ved hele greia. Hadde det vært Kia car club norway, så hadde det vært greit, men det er faktisk bmw, og jeg mener det burde ha en viss standard.

Og dessuten står det jo ikke noe informasjon som du sier, jeg finner det i allefall ikke. Forsiden er det jo bare en error på.

Skrevet
Hadde det vært Kia car club norway, så hadde det vært greit, men det er faktisk bmw, og jeg mener det burde ha en viss standard.

+ En million...

Skrevet
Jeg bedriver ikke syting, jeg bare stiller spørsmål ved hele greia. Hadde det vært Kia car club norway, så hadde det vært greit, men det er faktisk bmw, og jeg mener det burde ha en viss standard.

Og dessuten står det jo ikke noe informasjon som du sier, jeg finner det i allefall ikke. Forsiden er det jo bare en error på.

Bare gi det litt tid så vil nok error beskjedene forsvinne en etter en og bli erstattet med riktig informasjon. Jeg hadde ihvertfall blitt ganske frustert om jeg har jobbet hardt frivillig de siste ukene for å få igang forumet, kun for å bli møtt av kritikk og pirking på smådetaljer. Gi heller de som jobber frivillig litt ros for det de har gjort den siste perioden, så skal en se at forumet vil bli meget bra etterhvert. Det er ingen tvil om at dette har tatt alt for lang tid, og at dette ikke holder mål for en seriøs klubb som BmwCCN, men nå er altså det nye forumet endelig i gang, og jeg er sikker på at det kommer til å bli veldig bra iløpet av kort tid. Kritikk rettet mot innleid hjelp som har krevd store summer for ting vi ikke har sett resultater av, kan jeg være enig i at er på sin plass.

Skrevet

Det er ikke smådetaljer jeg pirker på, det er selve funksjonen på siden. "Kort tid" hos CCN går på en helt annen tidsskala enn det den burde ha gjort, og jeg gir ros når jeg føler det er på sin plass.

Men jeg lar den ligge jeg Mexos, for jeg merker vi kunne ha diskutert i evigheter om dette uten å komme noen vei.

La oss heller håpe at du har rett i at ting vil fungere om kort tid.

Skrevet
Jeg hadde ihvertfall blitt ganske frustert om jeg har jobbet hardt frivillig de siste ukene for å få igang forumet, kun for å bli møtt av kritikk og pirking på smådetaljer. Gi heller de som jobber frivillig litt ros for det de har gjort den siste perioden, så skal en se at forumet vil bli meget bra etterhvert. plass.

Tolker jeg deg riktig at firmaet som skulle utvikle web siden har levert fra seg det vi nå ser og anser det som et ferdig produkt?? :shock: Er det de frivillige som skal gjøre dette ferdig?? Hvis det er slik så har de frivillige min dypeste medfølelse og fortjener :applause: for å ta på seg den jobben...

Skrevet

Jeg håper da inderlig at metronet ikke har levert fra seg den siden vi ser nå, men at de fortsetter å lage den ferdig......

For øyeblikket greier jeg heller ikke logge inn, sier bare jeg har feil passord og brukernavn....

Skrevet

må man betale for å få logga inn og? i tillegg til å være medl ifra før??

eg får ikke lagd bruker vertfall.

Skrevet

Tolker jeg deg riktig at firmaet som skulle utvikle web siden har levert fra seg det vi nå ser og anser det som et ferdig produkt?? :shock: Er det de frivillige som skal gjøre dette ferdig?? Hvis det er slik så har de frivillige min dypeste medfølelse og fortjener :applause: for å ta på seg den jobben...

Nei da tolker du meg veldig feil. Selv om det er et firma som lager siden så betyr ikke det at de som jobber i BmwCCN bare har sittet og sett på. Det kreves mye samarbeid imellom kunden og firmaet når en side som dette skal produseres, så det er nok mange som har jobbet hardt for å få pushet frem denne siden så raskt som mulig. Noe som også er positivt med at siden er lagt ut i råutgave er at nå får virkelig produsenten av siden press på seg for å være effektiv, for vi har alle mulighet til å følge utviklingen.

Skrevet

Ut ifra info jeg har lest... syntes jeg etter ventet så lenge, så kommer så lite utarbeidet hjemmeside, rot med registrering hjelper det lite at denne ble representert som online. Klarer jeg ikke se det positive med denne siden i framtiden når det starter så rotete. At det tar så lenge for et såkalt proff firma som krever betaling fikse dette virker jo helt håpløst. Hvor lan tid vil det ta i framtiden rette opp i feil tro? ](*,):stupid:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...