Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er en grunn til at jeg ikke er referent, sekretær, etc etc...

Skrevet
Joda, er medlem av BMWCCN. :-) Og... sitter faktisk i styret en lokalavdeling.

Men tro meg eller ei, det å delta på årsmøtet for BMWCCN i år gav meg svar på mange spørsmål...

Fint for deg at du har anledning til å reise land og strand rundt for å delta på dette, og bruke tid og penger på denne reisingen.

Ikke alle som kan det. Og referatene pleier ikke være fantastisk bra.

Skrevet

Overraskende få som stilte på årsmøtet i forhold til engasjement på ulike fora i den senere tid. Greit nok at mange ikke kan/vil prioritere dette, men det er tross alt på årsmøtet beslutningene tas. Nesten ingen fullmakter heller...

Referatet legges nok ut i løpet av kort tid på hjemmesidene vil jeg tro.

Skrevet
Overraskende få som stilte på årsmøtet i forhold til engasjement på ulike fora i den senere tid. Greit nok at mange ikke kan/vil prioritere dette, men det er tross alt på årsmøtet beslutningene tas. Nesten ingen fullmakter heller...

Jeg synes at dette er et viktig signal. Man får selvfølgelig ingen medinnflytelse hvis man ikke møter opp på årsmøtet, men dette betyr ikke nødvendigvis at folk ikke bryr seg. Aktive og engasjerte folk har en tendens til lett å tro at mindre aktive folk ikke er like engasjerte, men det er ikke sikkert at dette er realiteten. Som du påpeker er det mange som hverken har tid eller lyst til slike møter. Det er heller ikke alle som føler at de har noe å bidra med (eller tør ta ordet), men dette betyr ikke nødvendigvis at de ikke bryr seg. En sammenligning kan være en nabo/velforening. Selvfølgelig bryr de aller fleste seg når de har hus i et nabolag, men mange steder er det allikevel de samme menneskene som år etter år trekker lasset ved å være aktive og engasjerte i foreningen. Slik er det bare og det må de aktive og engasjerte respektere.

Skrevet

Norge er et stort land, og for mange blir reiseveien helt ekstrem for et møte. kunne jo byttet på sted hvert år, slik at det ikke alltid er i Oslo, så har andre medlemmer også muligheten til å komme av og til....

Skrevet
norge er er stort land, og for mange blir reiseveien helt ekstrem for et møte. kunne jo byttet på sted hvert år, slik at det ikke alltid er i oslo, så har andre medlemer også muligheten til å komme av og til....

Det var ikke et dårlig forslag...

Skrevet
norge er er stort land, og for mange blir reiseveien helt ekstrem for et møte. kunne jo byttet på sted hvert år, slik at det ikke alltid er i oslo, så har andre medlemer også muligheten til å komme av og til....

Helt enig, selv om for meg er det bare rundt ti mil til Gardermoen.

Hadde dessverre ikke mulighet til å møte denne gangen, men leverte fullmakt til andre som var der.

Skrevet
Norge er et stort land, og for mange blir reiseveien helt ekstrem for et møte. kunne jo byttet på sted hvert år, slik at det ikke alltid er i Oslo, så har andre medlemmer også muligheten til å komme av og til....

Helt enig... :-) ikke noe i veien for å ta det i kristiansand, Trondheim eller Tromsø..... Selvfølgelig andre byer også, bare det går fly dit!

Skrevet
Når er det bane kjøring for BMWCC i år da ? Hva og når ?

Bane-/hovedtreff 4. og 5. juni på ACR, Mo i Rana

4. & 5. juni inviterer BMW CCN til bane-/hovedtreff på Arctic Circle Raceway på Mo i Rana. Alle avdelingene er invitert inkludert den nylig startede racing avdelingen!

Bilutstilling, frikjøring, familiekjøring og løp av CCN-Racing er blant andre ting på programmet.

Se nettsiden til avdeling Nordland, bmwccnn.com, for program!

Vel møtt!!

Skrevet
Når er det bane kjøring for BMWCC i år da ? Hva og når ?

Bane-/hovedtreff 4. og 5. juni på ACR, Mo i Rana

4. & 5. juni inviterer BMW CCN til bane-/hovedtreff på Arctic Circle Raceway på Mo i Rana. Alle avdelingene er invitert inkludert den nylig startede racing avdelingen!

Bilutstilling, frikjøring, familiekjøring og løp av CCN-Racing er blant andre ting på programmet.

Se nettsiden til avdeling Nordland, bmwccnn.com, for program!

Vel møtt!!

Vi venter på tilbakemelding fra ACR angående muligheten for å kjøre billøp der. De har ikke ordnet med banelisens for i år, og sjansen for at de får ordnet det før vi kommer er forsvinnende liten. Siste melding fra dem var at det fortsatt var snø på banen, så da kunne ikke representanter fra NBF inspisere banen enda.

Dette gjelder kun for løp, ikke den vanlige aktiviteten under ACR-treffet

Ellers er det planlagt trening og løp på Rudskogen i august, deretter Våler med NSK og CSM og så til slutt Rudskogen med Corsa Italiana i oktober. Mao skal de med debutantlisens kunne fullføre sine fire løp i år for å få fullverdig lisens.

Skrevet

dere som har fått brukernavn og passord. Har dere også fått beskjed om å fornye medlemskapet?

Skrevet

17. mai fikk jeg:

"Hei!

Nå kan du logge deg på http://www.bmwccn.no med følgende informasjon:

Brukernavn: 10709

Passord: ********"

Da jeg skriver inn passordet står det at det er ugyldig. ELSKER ccn... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...