Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
17. mai fikk jeg:

"Hei!

Nå kan du logge deg på http://www.bmwccn.no med følgende informasjon:

Brukernavn: 10709

Passord: ********"

Da jeg skriver inn passordet står det at det er ugyldig. ELSKER ccn... :D

Fekk samme melding, fekk beskjed om at medlemsavgifta ikkje var betalt, sjølv om eg har betalt denne for lenge sidan. Har sendt mail til info@bmwccn.no.

• Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg har ikke fått regningen på medlemsavgiften i år og prøvde for noen dager siden å betale med visa(noe det skal være mulig å betale med) på bmwccn siden, men betalingssiden godtar ikke kortet mitt og jeg er 100% sikker på at jeg har tastet inn de riktige sifferene.

Noe flere som har dette problemet?

Skrevet

I og med at det står at de jobber med å få på plass en betalingsløsning via paypal er det mulig at det ikke går an å handle i webshopen enda.

I såfall burde det jo naturligvis stå klart og tydelig på webshopen da men :roll:

Skrevet

Jeg har vært ivrig bruker av BMWCCN forumet i mange år, men har aldri vært klubbmedlem. Nå takker jeg for meg i BMWCCN's forum og holder meg bare her (HURRA for bimmers.no). Tror det er mange andre også som forsvinner, både seriøse og useriøse, mye kunnskap også.

Skrevet
Jeg har vært ivrig bruker av BMWCCN forumet i mange år, men har aldri vært klubbmedlem. Nå takker jeg for meg i BMWCCN's forum og holder meg bare her (HURRA for bimmers.no). Tror det er mange andre også som forsvinner, både seriøse og useriøse, mye kunnskap også.

Jeg har vært klubbmedlem, men jeg har så langt kommet frem til den samme konklusjonen. 5-600 kroner i årskontingent er for dyrt når jeg dessverre umiddelbart kun kan bruke forumet iom. at jeg bor i Danmark.

Hva med å lage et slags forenklet medlemskap for oss som kun bruker forumet og hverken trenger Fahrfreude eller de andre fordelene et fullt medlemskap av klubben gir? Jeg betaler gjerne 150-200 kroner i året for å kun bruke forumet.

Skrevet

Hva med å lage et slags forenklet medlemskap for oss som kun bruker forumet og hverken trenger Fahrfreude eller de andre fordelene et fullt medlemskap av klubben gir? Jeg betaler gjerne 150-200 kroner i året for å kun bruke forumet.

Den støtter jeg, for jeg kommer uansett ikke til å benytte meg av det andre klubben har og tilby.

Skrevet
Jeg har ikke fått regningen på medlemsavgiften i år og prøvde for noen dager siden å betale med visa(noe det skal være mulig å betale med) på bmwccn siden, men betalingssiden godtar ikke kortet mitt og jeg er 100% sikker på at jeg har tastet inn de riktige sifferene.

Noe flere som har dette problemet?

Fikk samme problem igår, skjønte ingenting egentlig, hehe. Sendte en mail til dem. Jeg har heller ikke fått giro i år.

Skrevet

Jeg sjekket om jeg fikk logget meg inn, noe jeg fikk, men har da ikke betalt medlemsskap. Så jeg får jo da også samme beskjed.

Og mens dere irriterer dere over at sia dessverre ikke funker som den skal, så kan dere jo ta en titt på teaser nr.2 for årets film, og den ligger såklart på min hjemmeside: www.knottholet.com .

Skrevet

Jeg fikk logget inn i sta, med tilsendt medlemsnummer og passord.

Hittil har jo forumet kun én kategori, så det skjer jo ikke så mye fornuftig der. Når/Om medlemsprisen går opp sier jeg nok takk for meg, om ikke vi i lokalstyrene får dekket kontigenten av hovedklubben.

Skrevet

[quote name=Jeg har vært klubbmedlem' date=' men jeg har så langt kommet frem til den samme konklusjonen. 5-600 kroner i årskontingent er for dyrt når jeg dessverre umiddelbart kun kan bruke forumet iom. at jeg bor i Danmark.

Det har vært snakket om støttemedlemsskap Fredrik (med færre fordeler og lavere årskontingent), men ikke realitetsbehandlet ennå. Dette spørsmålet kommer nok opp igjen nå som det blir full gjennomgang av vedtekter, klubbens form osv. (utvalg satt ned på årsmøtet; frist for innstilling i høst).

Det er selvfølgelig forståelig at medlemmer som ikke nyter godt av treff, Fahrfreude, rabatter etc. ikke ønsker å betale det samme som de medlemmene som kan gjøre bruk av alle klubbens tilbud.

På den annen side ble det reist spørsmål på årsmøtet om kr. 600.- er en "ublu" pris så lenge konkurrerende klubber ligger rundt dette nivået og dette tilsvarer ca. 3/4 tank på en bil i løpet av året når mange bruker titusenvis av kroner på dekk, felger, utstyr osv....bare et tankekors...

Skrevet

Rart så mange klager på medlemsprisen. Med alle rabattene vi har er det jo bare en service så har man spart den inn eller kjøp av noen deler. Selv sparer jeg det inn på forsikringsavtalen BMWCCN har. Kan forstå at folk i utlandet ikke får så mye igjen for det, men hvis det blir orden på nettsidene og medlemslistene kan jeg godt betale de 600 kronene. Hvis folk ikke har råd til det har de mest sannsynlig ikke råd til å kjøre BMW heller....

Skrevet
Rart så mange klager på medlemsprisen. Med alle rabattene vi har er det jo bare en service så har man spart den inn eller kjøp av noen deler. Selv sparer jeg det inn på forsikringsavtalen BMWCCN har. Kan forstå at folk i utlandet ikke får så mye igjen for det, men hvis det blir orden på nettsidene og medlemslistene kan jeg godt betale de 600 kronene. Hvis folk ikke har råd til det har de mest sannsynlig ikke råd til å kjøre BMW heller....

Du har totalt mistet poenget. Som med alt annet handler et medlemskap i BMWCCN om valg og prioriteringer. For min del handler dette ikke om at jeg ikke har råd til et medlemskap, men om at jeg synes at jeg ikke får nok igjen for pengene når jeg nettopp ikke kan få glede av rabattordningene og forsikringsavtalen fordi jeg bor i utlandet.

Andre har kanskje en annen gunstig bilforsikring gjennom jobben/foreninger eller en bilforsikring som er koblet til andre forsikringer og/eller pensjonsavtaler. Det kan også være at noen foretrekker å bruke autoriserte BMW verksteder og det er som kjent svært sjelden at disse aksepterer medbrakte deler.

Jeg ser selvfølgelig poenget med at man på generell basis bør støtte BMWCCN´s aktiviteter selv om man ikke selv kan få full glede av disse (og det har jeg også gjort tidligere), men også i dette tilfellet synes jeg at årskontingenten nå beveger seg opp i et område der jeg synes at det blir for dyrt. Det er en totalvurdering idag og det kan være at jeg mener noe annet til neste år.

Skrevet

Folk har forskjellig behov. Jeg går ikke på treff, banekjøring og trenger ingen rabatt da jeg kjøper det meste i Tyskland. Jeg er kun forumsbruker fordi vi har felles interesse for bil. Jeg har selvsagt råd til medlemskap, kjører faktisk 2 stk BMW, så det er ikke poenget. Du er vel for bompenger også? Har du råd til fine felger og bensin har du vel råd til å betale for veien også???? Jeg vil ikke finansiere klubbens morro da jeg ikke selv deltar.

Skrevet

Du har totalt mistet poenget. Som med alt annet handler et medlemskap i BMWCCN om valg og prioriteringer. For min del handler dette ikke om at jeg ikke har råd til et medlemskap, men om at jeg synes at jeg ikke får nok igjen for pengene når jeg nettopp ikke kan få glede av rabattordningene og forsikringsavtalen fordi jeg bor i utlandet.

Hva mener du med at han har mistet poenget? Det er vel nettopp det han ikke har gjort når han skriver at han henter inn den medlemsavgiften på null komma nix i form av rabatter/fordeler. Det er vel litt av poenget med å være medlem i en merkeklubb, at du som medlem skal få visse fordeler som fører til besparelse av utgifter til din BMW.

Du klarer vel samtidig også å lese at han viser forståelse for de som bor i utlandet, og av den grunn ikke kan høste godt av disse fordelene?

I det første avsnittet i innlegget ditt gjentar du noe av det han selv har skrevet, så det er tydelig at dere egentlig er enige akkurat der.

- men ja, et støttemedlemsskap hadde vært en god ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...