noekult Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Her kan en registrere seg: http://bmwccn.no/wp-login.php?action=lo ... Fbmwccn.no (nederst til venstre står det Registrer) Fylte inn alle detaljer, men fikk "Beklager, den e-postadressen er allerede i bruk!" som svar på e-posten min. Er det et sted jeg kan plotte inn e-posten og få tilsendt passord, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Send info@bmwccn.no Dem fikser det for deg. Vi som registerte oss fra begynnelsen fikk tildelt først et passord, så ble det en oppdatering, og vi fikk nytt senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Fikk se et medlemskort idag og det så virkelig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Er det et sted jeg kan plotte inn e-posten og få tilsendt passord, tro? Om du trykker "Logg inn" kan du velge "Mistet passordet ditt?" under påloggingsboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Forvillet meg inn på http://bmwccn.no/wp-login.php?action=lostpassword Tasta inn e-post, fikk e-post med nytt passord og det funket å logge seg inn med Takk, awt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Ingen tvil om at kortet ser bra ut men jeg fikk nytt kort før helga som varer ut denne måneden. Hva er vitsen med det da? Hadde det ikke vært lurere å vente til etter forfall med å sende ut kortet? Jeg kommer ikke til å fornye medlemskapet da hele klubben er en vits. Den eller de som har bestillt det nye forumet skulle vært straffet for svindel. Forumet er jo helt ubrukelig. Hadde det heller ikke vært bedre å kjøpt bimmersforumet og heller lagt til ting om det er noe som mangler. Og dette medlemsbladet hva skal vi med det egentlig? Det er jo bare søppel. Nei det er slutt på å gi pengene til bmwccn slik at de skal sløse dem bort, den jobben greier jeg fint selv. Støtter forøvrig hc i det meste han skriver selv om han har sin egen måte og komunisere på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Jeg er enig med deg i at det nye forumet er tragisk, da var det faktisk bedre med det vi hadde før. Men at medlemsbladet er søppel, er jeg kraftig uenig med deg i. Bedre bilblad laget i Norge skal man vel lete lenger etter? Det er dessuten laget av frivillige entusiaster som sender inn bilder og tekst, så å kalle det for det du gjorde synes jeg er lavmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Har også fått kortet som går ut denne mnd Kommer heller ikke til å fornye mitt medlemskap i ccn. Har det jeg trenger her på bimmers.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Jeg er enig med deg i at det nye forumet er tragisk, da var det faktisk bedre med det vi hadde før.Men at medlemsbladet er søppel, er jeg kraftig uenig med deg i. Bedre bilblad laget i Norge skal man vel lete lenger etter? Det er dessuten laget av frivillige entusiaster som sender inn bilder og tekst, så å kalle det for det du gjorde synes jeg er lavmål. Det er ren bortkasting av penger. Det er jo klart at det er trykt på fint papir og greier men det er jo nesten ingen tekst. Nei vil jeg ha bilblad så kjøper jeg auto motor og sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Og kunne man heller ikke bare ha lagt det ut på nett istede for og sende det ut til flere 1000 medlemmer der di fleste sikkert er støttemedlemmer som bruker det til å tenne i ovnen med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Jeg er som tidligere nevnt usikker om jeg skal fornye, men jeg fornyer iallfall ikke for å sitte igjen med et kort som er utgått. Det går an å tenke litt dere som sender ut kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Har også mottatt medlemskort, og det er gyldig frem til 08/2012. Jeg betalte mitt medlemskap "online" på BMWCCN sin side i august i år. Vet ikke om det kan være noen sammenheng med innbetaling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Er vel sånn at medlemskapet varer 12 måneder fra datoen man melder seg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Er vel sånn at medlemskapet varer 12 måneder fra datoen man melder seg inn. Ja, min går også ut nå i oktober... Dette er hva vi klager på... Mangel på struktur... Hvorfor sende ut kort i samme måned som det går ut...? Fint suvenir da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Er vel sånn at medlemskapet varer 12 måneder fra datoen man melder seg inn. Ja, min går også ut nå i oktober... Dette er hva vi klager på... Mangel på struktur... Hvorfor sende ut kort i samme måned som det går ut...? Fint suvenir da Virker som sløsing av ressurser spør du meg, men det er vel en masseutsendelse, så da er vel kostnaden liten for å ta med alle i samme slengen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå