Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen tvil om at kortet ser bra ut men jeg fikk nytt kort før helga som varer ut denne måneden. Hva er vitsen med det da?

Hadde det ikke vært lurere å vente til etter forfall med å sende ut kortet?

Jeg kommer ikke til å fornye medlemskapet da hele klubben er en vits.

Den eller de som har bestillt det nye forumet skulle vært straffet for svindel.

Forumet er jo helt ubrukelig. Hadde det heller ikke vært bedre å kjøpt bimmersforumet og heller lagt til ting om det er noe som mangler.

Og dette medlemsbladet hva skal vi med det egentlig? Det er jo bare søppel.

Nei det er slutt på å gi pengene til bmwccn slik at de skal sløse dem bort, den jobben greier jeg fint selv.

Støtter forøvrig hc i det meste han skriver selv om han har sin egen måte og komunisere på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i at det nye forumet er tragisk, da var det faktisk bedre med det vi hadde før.

Men at medlemsbladet er søppel, er jeg kraftig uenig med deg i. Bedre bilblad laget i Norge skal man vel lete lenger etter? Det er dessuten laget av frivillige entusiaster som sender inn bilder og tekst, så å kalle det for det du gjorde synes jeg er lavmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i at det nye forumet er tragisk, da var det faktisk bedre med det vi hadde før.

Men at medlemsbladet er søppel, er jeg kraftig uenig med deg i. Bedre bilblad laget i Norge skal man vel lete lenger etter? Det er dessuten laget av frivillige entusiaster som sender inn bilder og tekst, så å kalle det for det du gjorde synes jeg er lavmål.

Det er ren bortkasting av penger. Det er jo klart at det er trykt på fint papir og greier men det er jo nesten ingen tekst. Nei vil jeg ha bilblad så kjøper jeg auto motor og sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også mottatt medlemskort, og det er gyldig frem til 08/2012. Jeg betalte mitt medlemskap "online" på BMWCCN sin side i august i år. Vet ikke om det kan være noen sammenheng med innbetaling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel sånn at medlemskapet varer 12 måneder fra datoen man melder seg inn.

Ja, min går også ut nå i oktober... Dette er hva vi klager på... Mangel på struktur... Hvorfor sende ut kort i samme måned som det går ut...? Fint suvenir da :lol:

Virker som sløsing av ressurser spør du meg, men det er vel en masseutsendelse, så da er vel kostnaden liten for å ta med alle i samme slengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...