jorg1s1 Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Ja, noen timer etter jeg postet innlegget her så dukket det jaggu opp litt ny info på sidene dems! Så har allrede sendt mail (ikke fått svar enda dog) Har du betalt, men får denne meldingen likevel? Ta kontakt med webansvarlig@bmwccn.no
mma1984 Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Synd at man må poste innlegg på bimmers for å bli prioritert?
Fredrik Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Forumet på BMWCCN´s sider er nå åpent for alle som registrerer seg. Det er to forskjellige medlemskategorier: kun forumtilgang (gratis) samt ordentlig medlemskap av klubben (500 kroner årlig). Jeg forsøkte idag å bli medlem av klubben (kun forumtilgang), men jeg mottok dessverre aldri et passord via e-post. Jeg satser på at en notis pr. mail til webansvarlig løser dette praktiske problemet. Jeg synes imidlertid at det er flott at man endelig igjen, gratis, kan delta i diskusjonene i BMWCCN´s fora. Keep up the good work...
Rogeren Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Har også gjort det samme, uten å få passord... Sent from my ST17i using Tapatalk 2
Fredrik Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Stor cred til webmaster i BMWCCN for hurtig respons. Knapt 3 timer senere så dumpet det en mail i postboksen med instruksjoner for hva jeg skulle gjøre for å aktivere medlemsskapet... Problemet var at BMWCCN´s returmail var blitt stoppet av Gmails søppelpostfilter (altså på min side).
Kjell Z3 Skrevet Juni 30, 2012 Skrevet Juni 30, 2012 Jaså, så de fant ut at det ble litt skralt med kun medlemmene på forumet......
bmwfan1972 Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Fikk heller ikke noe e-post fra bmwccn.no ved registrering! Søppelforum! Gidder faen ikke sende klage til webansvarlig eller noen lengre. Hadde gledelig meldt meg inn i klubben om det gamle forumet kom tilbake igjen. Godt jeg har bimmers.no
rekorden Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Sjekk søppelbøtta di. Jeg fikk to eposter der når jeg registrerte meg.
CrZyWiz Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Fikk heller ikke noe e-post fra bmwccn.no ved registrering! Søppelforum! Gidder faen ikke sende klage til webansvarlig eller noen lengre. Hadde gledelig meldt meg inn i klubben om det gamle forumet kom tilbake igjen.Godt jeg har bimmers.no Ditt tap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå