Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Forumet på BMWCCN´s sider er nå åpent for alle som registrerer seg. Det er to forskjellige medlemskategorier: kun forumtilgang (gratis) samt ordentlig medlemskap av klubben (500 kroner årlig).

Jeg forsøkte idag å bli medlem av klubben (kun forumtilgang), men jeg mottok dessverre aldri et passord via e-post. Jeg satser på at en notis pr. mail til webansvarlig løser dette praktiske problemet. Jeg synes imidlertid at det er flott at man endelig igjen, gratis, kan delta i diskusjonene i BMWCCN´s fora. Keep up the good work... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor cred til webmaster i BMWCCN for hurtig respons. Knapt 3 timer senere så dumpet det en mail i postboksen med instruksjoner for hva jeg skulle gjøre for å aktivere medlemsskapet... :)

Problemet var at BMWCCN´s returmail var blitt stoppet av Gmails søppelpostfilter (altså på min side).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Fikk heller ikke noe e-post fra bmwccn.no ved registrering! Søppelforum! Gidder faen ikke sende klage til webansvarlig eller noen lengre. Hadde gledelig meldt meg inn i klubben om det gamle forumet kom tilbake igjen.

Godt jeg har bimmers.no :-)

Ditt tap ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...