John H Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Lager en tråd som er for alle som har lyst å legge inn bilder av sine "ting og tang" Har fått meg et godt brukendes kamera og var ute en tur igår og testet det. Nå er eg egentlig helt grønn på bilder men eg må jo begynne en plass eg også.. Kameraet er et Canon eos 350D med Canon 18-55 linsekit. Bildene her er tatt kun med basisinnstillinger, ettersom eg fortsatt leser i bruksanvisningen til kameraet Kommer til å oppdatere med diverse bilder her senere, og oppfordrer flere til å legge inn sine bilder. Konstruktiv kritikk tas imot med glede.. Var litt sent ute igår men ble alt i alt sånn passe fornøyd Et lite skybilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Gamlebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Myrtle Beach fra 3000 fot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 Sinnsyk strand det der jcvold! Vet du hvor lang den er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Nydelige bilder John. Bildet nr. 4 er virklig i rette omgivelser, som forøvrig også er mitt favorittbilde. Her er noen jeg er fornøyd med.. Enkelte er småredigert. Kamera: Casio Exilim EX-Z10000 10.1 Mega Pixler. Edit: Lagt til kamera informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 En artig tråd... jeg er ingen fotograf og kameraet er kun et helautomatisk Casio Exilim med en Pentax 5,8-17,4 mm zoomlinse. Monaco observert fra La Turbie Sommer i Danmark Oktober i Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Litt diverse bilder jeg har tatt: Kanon i Gamlebyen i Fredrikstad Provianthus i Gamlebyen i Fredrikstad Får vel avslutte med et par av bmwen da: Ble en del bilder det gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Forresten en stygg feil på de 2 siste bildene der? Finner dere feilen? Rimelig opplagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 ":3a0cq66z]Forresten en stygg feil på de 2 siste bildene der? Finner dere feilen? Rimelig opplagt Hvaler er himmel på jord! Finn feil.. Feil.. Hmm.. Nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Du kjente igjen broa ja? ganske bra location på plassen der. Kan jo gi et hint.... Bakgrunnen Og jeg tenker ikke på at toppen på broa er kappet. Det er heller ikke helt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Kjente igjen brua ja.. Har kjørt der utallige ganger! Har hytte der ute, på kråkerøya, vis ikke jeg blander fært nå Små utbrent på første, og at det ikke er helt oransje på 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Jeg setter et par kronestykker på at [space] tenker på at horisonten ser ut som den er på vei til å skli ut i venstre bildekant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Ikke dum du Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Jeg som trodde jeg "måtte" ha meg en Coupe.. Nå er jeg ikke lenger så sikker på om det er et must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå