Ivanrogov Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Nydelig bil EspenO ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 @drunkendonut: har du link el. til sugekopp-stativet du bruker? http://fotovideo.no/aspx/produkt/prdinf ... plid=12608 Hvor lang lukke tid bruker dere når dere tar disse bildene? skyline bildet mitt: 1/6 lukkertid, F/3,5 blender, ISO200 og brennvidde på 18mm! EDIT: et bilde til fra samme shoot Tror du skal få ta noen bilder jeg... Tar du betalt, nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Parkerte i litt ulendt terreng og bare måtte ta bilde. Dette er høyden jeg kunne tenkt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Tror du skal få ta noen bilder jeg... Tar du betalt, nei? hehe sender deg en PM jeg;) EDIT: kjeda meg litt i går... lekte litt i photoshop med et par bilder! er kjapt laget, så no småfeil må man regne med;) hehe (fortsatt fra skyline shooten jeg var på tidligere i "sommer") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 drunkendonut: Det første bildet der var jævla stilig. Hvordan har du fått til lynet? Lynte det, eller la du det til i etterkant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 drunkendonut:Det første bildet der var jævla stilig. Hvordan har du fått til lynet? Lynte det, eller la du det til i etterkant? hehe takker:) er nok photoshoppet gitt;) tok et google søk etter lyn bilder....og voila:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Hehe Har du vært på Nordkjosbotn(Vollan) aequitas - veritas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Hehe Har du vært på Nordkjosbotn(Vollan) aequitas - veritas? mhm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Må nesten si at borbet felgene på den nissan 200sx'n var fine når de var store dumt de ikke lages i den dimensjonen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 Har vært ute og utbredet foto kunnskapen litt nå i den siste tiden. Har funnet ut en god del ting. 18-55 objektivet til canon suger, det er mye annet som er morro en bare bil fotografering. og masse mer. Bilde kalte jeg "Jailed in.." Da jeg og en kompis ikke kom over når vi prøvde og komme nærme nok toget, til å ta bilder. Kanskje ikke så dumt at vi ikke kom over. Shot with Canon EOS 30D at 2007-08-10 Dette bilde syns jeg kom ut veldig bra, spesielt med refleksjonen i vannet. Dette var effekten jeg ville ha. Noe jeg ville anbefalt, som jeg syns var morro, er og laste ned bilde, og rett og slett rotere det, mange ganger, kanskje bare jeg som er trøtt, men mistet veldig fort grepet på hva som var opp og ned Shot with Canon EOS 30D at 2007-08-09 Dette bilde har jeg vel egentlig ikke noen særlig kommentar til. Likte bare fargene, og naturen på bilde. Var egentlig bare et kjapt bilde, men syns det kom ut bra. Shot with Canon EOS 30D at 2007-08-09 Nydelig sted i en innsjø med navnet "Vansjø" Her i Mosse distriktet. Shot with Canon EOS 30D at 2007-08-09 Kalte dette bilde "Nailed!" Ganske logisk egentlig. Ble ganske fornøyd, kanskje litt mørkt. Det var alt for i dag folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå