Mr.Silver Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Meget pen bil må jeg si, ikke akkurat noe fan av hvit bil men denne var nydelig Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Takker igjen for mange gode kommentarer! Haha, Christopher! Dem har alltid sett bra ut Anywho.. Jeg kunne ikke ha få gjort alt dette, uten min kompis Svensson her på forumet! Hjulpet meg MASSE med bilen. Vi stotet f.eks. vinduer for den store gullmedalje natt til 17. mai til kl 02 Her er forresten det første bildet jeg tok av bilen min for snart 2 år siden: Litt forandring ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Bilen var liksom så gjennomført fin. Kan liksom ikke se helt tingene som er gjort, men det er gjort så fint Tror de er de cup-wings'a som gjør at den får et veldig sportslig preg... Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Det her ble sinnsykt bra Christian. Håper jeg får sett bilen live. har ikke sett deg på Kløfta på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Dette her ser meget bra ut og for en forandring fra de første bildene av bilen.. Jeg kan ikke annet enn å si at bilen din har blitt virkelig lekker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Meget lekkert ChrZZ Som nevnte tidligere om bilen din, så hadde orginale lykter tatt seg bedre ut. Moro med bilder, hva med å få se det nye midtarmlenet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 ErikS: Hmmm.... Ja, nye lykter kommer vel kanskje, men dem er laaaangt nede på prioriteringslisten. Skal jo isåfall ha nye "originale", men med kraftigere ringer, og se om jeg finner noen blinklys jeg liker.. Kommer fort på noen tusen da ja.. :/ Skal få tatt noen bilder av innsiden også Ble deilig med armlenet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Dette så meget bra ut! Bra jobbet! Men, for å komme med litt konstruktiv kritikk; Du bør rette litt på frontfangeren, tenker spesielt på venstre hjørne da skjevheten her trekker mye ned. Jeg vet det er noe dritt å justere inn frontstykke, fanger, lykter og hele pakken men det viser så lett på hvit bil og da er det litt viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 jævlig pen bil.. husker jeg så denne på noen bilder du la inn i fjor sommer tror jeg det var... var jo heeeelt anderledes nå jæævli pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Denne har forbedret seg helt vannvittig Likte bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Flott bil! Godt jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Svart skinninteriør og to kromme rette tuter bak så blir dette HEL MAX!..Utrolig fet e36, tøft og spesielt med hvit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Dette så meget bra ut! Bra jobbet! Men, for å komme med litt konstruktiv kritikk; Du bør rette litt på frontfangeren, tenker spesielt på venstre hjørne da skjevheten her trekker mye ned. Jeg vet det er noe dritt å justere inn frontstykke, fanger, lykter og hele pakken men det viser så lett på hvit bil og da er det litt viktig. Helt enig. Vi hadde problemer med det selv. Tenker du da på selve metallfronten eller M3-fronten? For... M3-fronten får man vel ikke gjort stort med, siden denne er i plast. Dessuten, så prøvde vi, men er lite å få den til å "sitte fast" i den posisjonen vi bøyer den til.. Alle andre: TAKKER og bukker, folkens! *smelte!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Svart skinninteriør og to kromme rette tuter bak så blir dette HEL MAX!..Utrolig fet e36, tøft og spesielt med hvit bil Det kommer, det kommer! Må fikse noe rust i standardstedene på E36 først.. Så kommer vel etter det: -elektriske vinduer foran -"ny" motor (M42/M43) -skinninteriør/delskinn --> skal uansett være sport -sporseksosanlegg (fra kat.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 jævlig pen bil.. husker jeg så denne på noen bilder du la inn i fjor sommer tror jeg det var... var jo heeeelt anderledes nå jæævli pen bil! Enig her, 1 år siden jeg har sett bilder av vogna di, må si at dette er extreme makeover til det absolutt gode,grattis med fin gjennomført bil, vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå