fastbmw Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 når idag er filmen kommet på nett og er nedlastningsklar ca ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Jeg sender DVD'n i dag, om jeg rekker postkontoret. Linja mi er veldig treg opp, så kan like godt sende. Så i dag blir det ikke mulig å laste den ned.. Men, vil tro litt ut på dagen på fredag. Jeg vil tro linken kommer hit til denne tråden her. Så bare å følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 den er go' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Synd det tok så alt for lang tid før den ble ferdig, men jeg har ikke noe annet å skylde på enn data'n som hele tiden har skapt problemer for meg.. Men men, nå er den da endelig klar, så da får det gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Tja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Og når er vi så heldige at vi får se den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Den har blitt sendt ifra meg for lenge siden.. En uke faktisk.. Så det er ikke jeg som styrer dette lenger.. Tror Nautiluz hadde hatt noe problemer med å få pakket den ned til ønsket størrelse. Så den ble sendt videre til Gunnar. Så får håpe den dukker opp snart. Det er det eneste jeg kan si dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 6, 2007 Share Skrevet August 6, 2007 Skjer det noe mer med denne DVDen snart eller? Om problemet er å få delt den ut på nettet så ta kontakt, kan gjerne stå å sende ut til andre jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Gunnar har enda ikke fått filmen fra Nautiluz. Hadde maskina mi vært som den skulle, så skulle jeg sendt en film til Gunnar også, men jeg kommer ikke inn på min stasjonære om dagen. Min nye kommer i dag eller i morra. Hadde jeg hatt mulighet, så skulle jeg lagt den direkte opp på nettet selv. Da hadde den vært her for 2uker siden ca, men det ble endel tull der dessverre. Vi kan nok ikke annet enn å vente og vente og vente.. Dette tok faktisk ikke mer enn 2mnd mer enn jeg hadde planlagt. Dette problemet er løst til neste film ihvertfall, da jeg har fått den nye maskina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå