Gå til innhold

Film fra bimmers.no-treff - Endelig klar........

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg sender DVD'n i dag, om jeg rekker postkontoret. Linja mi er veldig treg opp, så kan like godt sende. Så i dag blir det ikke mulig å laste den ned..

Men, vil tro litt ut på dagen på fredag. Jeg vil tro linken kommer hit til denne tråden her. :) Så bare å følge med. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det tok så alt for lang tid før den ble ferdig, men jeg har ikke noe annet å skylde på enn data'n som hele tiden har skapt problemer for meg.. Men men, nå er den da endelig klar, så da får det gå.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har blitt sendt ifra meg for lenge siden.. En uke faktisk.. Så det er ikke jeg som styrer dette lenger.. Tror Nautiluz hadde hatt noe problemer med å få pakket den ned til ønsket størrelse. Så den ble sendt videre til Gunnar. Så får håpe den dukker opp snart.

Det er det eneste jeg kan si dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar har enda ikke fått filmen fra Nautiluz. Hadde maskina mi vært som den skulle, så skulle jeg sendt en film til Gunnar også, men jeg kommer ikke inn på min stasjonære om dagen. Min nye kommer i dag eller i morra.

Hadde jeg hatt mulighet, så skulle jeg lagt den direkte opp på nettet selv. Da hadde den vært her for 2uker siden ca, men det ble endel tull der dessverre.

Vi kan nok ikke annet enn å vente og vente og vente.. :) Dette tok faktisk ikke mer enn 2mnd mer enn jeg hadde planlagt. Dette problemet er løst til neste film ihvertfall, da jeg har fått den nye maskina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...