Gå til innhold

Skinn interiør til e60?

Peoplez
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er du ute etter? En kar som heter Rolf selger komplett M5 skinninteriør for 25 000kr på finn.no. Koed har etter det jeg vet et komplett standard interiør for en grei penge og Car-Parts-Mueller har det meste. Akto.nl har et svært godt utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du ute etter? En kar som heter Rolf selger komplett M5 skinninteriør for 25 000kr på finn.no. Koed har etter det jeg vet et komplett standard interiør for en grei penge og Car-Parts-Mueller har det meste. Akto.nl har et svært godt utvalg.

har funnet to stk. e60 eg har lyst på, men det er ikkje skinn i noen av dei, så eg tenkte eg kansje kunne kjøpe et komplett skinninteriør og sette i, visst eg finner noe som ikkje koster skjorta :)

ka du meiner? automatgir eller manuell i 5 serie ? tenker på senere salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på om du er tjent med å velge en bil som har skinninteriør fra før av. Du bør imidlertid ta en titt på hva nick60qre gjorde når han byttet ut interiøret sitt til komfortseter. Det skal riktignok sies at han la inn bluethoot system, noe som gjør at det ser en del værre ut enn det det faktisk er...

Jeg ville nok ha valgt automatgir mht. ettersalget. Folk idag ønsker automatgir på en slik modell og du får derfor en høyere salgspris og innbyttepris enn du ville ha fått for en bil med manuelt gir. Hva slags modell er det du titter på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på om du er tjent med å velge en bil som har skinninteriør fra før av. Du bør imidlertid ta en titt på hva nick60qre gjorde når han byttet ut interiøret sitt til komfortseter. Det skal riktignok sies at han la inn bluethoot system, noe som gjør at det ser en del værre ut enn det det faktisk er...

Jeg ville nok ha valgt automatgir mht. ettersalget. Folk idag ønsker automatgir på en slik modell og du får derfor en høyere salgspris og innbyttepris enn du ville ha fått for en bil med manuelt gir. Hva slags modell er det du titter på?

har sett på litt diverse, 03 og 04 mod. med 2.2 170hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett på litt diverse, 03 og 04 mod. med 2.2 170hk.

Men... den modellen går jo ikke stort bedre enn din tidligere E39 520i med M54B22 motoren som også hadde 170 HK. Forskjellen er 0-100 Km/t på 9,1 sekunder vs. 9,0 sekunder... og en topphastighet på 226 Km/t vs. 230 Km/t (manuelle modeller, men forskjelen med automatgear er nogenlunde den samme). Såvidt jeg husker kjøpte du Quattro´en fordi du mente at din tidligere E39 520iA var for treg... eller ?... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...