Fredrik Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 joa, men mtech er stort sett penere/tøffere på samtlige bmw modeller og er fremdeles originalt. Jeg er langt på vei enig i det, men under alle omstendigheter bør man gå forsiktig frem... iallefall hvis man har sånn nogenlunde peiling da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Må nesten sei den frontfangaren vart litt voldsom for min smak men Men det er smak og behag Enig... keep it simple... Det finst ein mellomting veit du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Enig med eriklepe..Men OT Peoplez.. Kan du sende meg noen bilder av e39'en din på pm? Syntes den så fin ut.. Den er liksom solgt da......Les tråden Så du har ikke et eneste bilde av dine tidligere biler? Tenk deg om da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Siden du skrev "e39'en din" så det ut som du mente han hadde den ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Hmmm.... se litt på disse tidligere BMW modellene... så forstår dere kanskje hva jeg mener.... det kan lett bli for mye når man fikler med det originale designet. Ingen gidder å betale for ekstra plastikk om et par år... Skal vi se... Bil nr 1: Kjip senk, gule blinklys og ikke lakkert helt ned Bil nr 2: Styggeste E46 fangeren som finnes Bil nr 3: Trist frontfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 slenger meg på punkt 2 der Dr_S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Siden du skrev "e39'en din" så det ut som du mente han hadde den ennå.. Okey, skulle kanskje skrivi "gamle e39'n din".. Beklager misfortåelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Siden du skrev "e39'en din" så det ut som du mente han hadde den ennå.. Okey, skulle kanskje skrivi "gamle e39'n din".. Beklager misfortåelsen Her er det bilder av den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 her er noe sånt eg er på utkikk etter Hmmm, er denne overkill stylet? . Syns den var grisepen jeg, utenom de sideskjørta kansje . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Jeg vil tro det har noe med Rieger stylingen å gjøre. Litt voldsom er den, men har sett flere sett som er betydelig værre til E60 og E61.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Den bakfangeren så ikke bra ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Den bilen der var rett og slett RÅ! ..Bakfangeren var litt merkelig da, men resten var pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Er enig med Fredrik når det gjelder det orginale utseendet. Er på jakt etter en strøken orginal E30 med 6`r for tiden, men det som er å oppdrive er bare ihjelstyla råttene eksemplarer. Jeg er villig til å betale godt for en E30 som oppfyller mine krav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Rieger hører ikke hjemme på noen BMW, imho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Fant en annen her, skinn,automat,2.2 170hk, greitt me utstyr, senkesett, felger + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå