Peoplez Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 finst det noe leppe eller lignende en kan "freshe" opp frontfangeren med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Det likeste er å gå for et M-tech kit vil jeg tro. Blir en helt annen bil. Så kan du smekke på en Hartge leppe under Eller hvis du kun skal ha original fanger... (pent?.... tja..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Se der ja, den så ryddig og fin ut. Du finns mange lepper å montere og jeg tror personlig at jeg ville ha montert Alpina (vesttuning el. Autozentrum)mleppe og så lakkert refleksene bak. Hekken får et totalt forandret utseende. Er ikke så mye som skal til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Hvorfor begynte BMW med de stygge refleksene egentlig? Kom vel med Bangle-bilene de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Hartge leppa under original-fangeren så tøft ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Så ut som karbon....sikkert billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Så ut som karbon....sikkert billig Hartge er vel generelt dyrt, og hvis det er carbon i tillegg kan prisen bli noe høy ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Så ut som karbon....sikkert billig Hartge er vel generelt dyrt, og hvis det er carbon i tillegg kan prisen bli noe høy ja! Hehe, regn med opp mot 10 000kr. Hartge skulle ha 4500kr for leppe til M5 fangeren min ulakkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Så ut som karbon....sikkert billig Hartge er vel generelt dyrt, og hvis det er carbon i tillegg kan prisen bli noe høy ja! Hehe, regn med opp mot 10 000kr. Hartge skulle ha 4500kr for leppe til M5 fangeren min ulakkert.. wow! ..det var en del flere tusenlapper en det jeg hadde regna med ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 hehe, neida. audien va helt topp. men har lyst på noe nytt nå her er noe sånt eg er på utkikk etter Du har ikke linken til annonsen, hvis den finnes fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 hehe, neida. audien va helt topp. men har lyst på noe nytt nå her er noe sånt eg er på utkikk etter Du har ikke linken til annonsen, hvis den finnes fortsatt? Tror dette er et arkivfoto, og ikke fra en annonse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Her har du annonsen til bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Her har du annonsen til bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Hehe, regn med opp mot 10 000kr. Hartge skulle ha 4500kr for leppe til M5 fangeren min ulakkert.. Hvor mange av disse kronene får man igjen når bilen skal selges om 3-4 år (det er vel anbefalt eiertid i Norge også hvis man ikke ønsker et alt for stort tap på bilen) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 hehe, neida. audien va helt topp. men har lyst på noe nytt nå her er noe sånt eg er på utkikk etter Den var sykt tøff! jeg digger E60! Fronten var også spesiell, men kul! Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå