Gå til innhold

-E36 325i'en er nå solgt...


BMWentusiasten
 Share

Anbefalte innlegg

fikk forresten Jæger AS (kjent BMW verksted her i Bergen) til å printe ut utstyrsliste for bilen min, og siden dette var en limousineutgave, så har den noen ekstra saker på lur.
Til opplysning så betyr limousine enkelt og greit sedan på tysk. Så det i seg selv er ingen spesialutgave, en limousine kan like gjerne være ribbet for utstyr.

Da er det endret 8) fikk vite dette selv nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

påpekte at generelt hadde de første utgavene av 325 ene dårlig bakstilling.

Men vet du historien fra 1991-1995.... :lol:

Du vet nok historien til bilen mye bedre enn de fleste, men pågrunn av bilen har en bra historie, så er alikevel bilen en gammel bil, med relativt høy kilometerstand...bilen blir ikke nyere og sprekere forde om historien om bilen er bra.......men hvorfor selge bilen så "billig"hvis du tror bilen er verdt "gull og grønne skoger", er det ikke bare å beholde den.

og e36 faller i pris for tiden... :cry:

1: E36 faller mye i pris

2: som annonsen sier, jeg skal flytte. derfor selge

3: biler en generelt overpriset. spesielt dem som selger 325.

4: skal du ha bilen, post her, viss ikke, fortsett i "tulletråden"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påpekte at generelt hadde de første utgavene av 325 ene dårlig bakstilling.

Men vet du historien fra 1991-1995.... :lol:

Du vet nok historien til bilen mye bedre enn de fleste, men pågrunn av bilen har en bra historie, så er alikevel bilen en gammel bil, med relativt høy kilometerstand...bilen blir ikke nyere og sprekere forde om historien om bilen er bra.......men hvorfor selge bilen så "billig"hvis du tror bilen er verdt "gull og grønne skoger", er det ikke bare å beholde den.

og e36 faller i pris for tiden... :cry:

1: E36 faller mye i pris

2: som annonsen sier, jeg skal flytte. derfor selge

3: biler en generelt overpriset. spesielt dem som selger 325.

4: skal du ha bilen, post her, viss ikke, fortsett i "tulletråden"

Bare for å understreke for å fjerne enhver tvil, så har IKKE 91mod mer problemer en E36 Chassiset generelt med dårlig innfestning til bakstillingen. Dette er noe som kan ligeså skje med en 97. å visst det skjer tyder det på lang km eller dårlig vedlikehold(kjørt mye med slitte foringer bak)

Dette virker som ett flott eksemplar, å det burde ikke være noe problem å få mer en 55. bare ta tiden litt til hjelp så skal du se det ordner seg :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ønsker å forsvare selger litt her. Forstår ikke de som klager på høy km stand. er en 91 modell som kun har gått 205 000km. På en 91 modell vil det tilsvare 12 800km i året og det er lite, ihvertfall til å være en Bmw. De fleste andre 325'er på nettet fra samme årstall har gjerne gått 280 000km, og er i en helt annen stand en denne. Jeg har glatt betalt 5000kr ekstra for en bil i veldig bra stand. det sparer man fort inn på deler en slipper å bytte ;) Jeg tror du bør klare å få en 65 000kr for bilen din sånn ca. den mangler m-tech utvendig, men er ikke alle som krever det ;) Godt utstyrt var den også i forhold til mange andre på nettet og Airbag i en 91 modell er sjelden kost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ønsker å forsvare selger litt her. Forstår ikke de som klager på høy km stand. er en 91 modell som kun har gått 205 000km. På en 91 modell vil det tilsvare 12 800km i året og det er lite, ihvertfall til å være en Bmw. De fleste andre 325'er på nettet fra samme årstall har gjerne gått 280 000km, og er i en helt annen stand en denne. Jeg har glatt betalt 5000kr ekstra for en bil i veldig bra stand. det sparer man fort inn på deler en slipper å bytte ;) Jeg tror du bør klare å få en 65 000kr for bilen din sånn ca. den mangler m-tech utvendig, men er ikke alle som krever det ;) Godt utstyrt var den også i forhold til mange andre på nettet og Airbag i en 91 modell er sjelden kost :)

airbag? det har den ikke. den har "bare" sportsratt... må sjekke annonsen da.

da denne bilen ble importert i 95, var den kjørt ca. 100.000 av en glad tysker som alltid har hatt den hos BMW verksted. siden har denne bilen vært "Cruiseren" til en godt voksen verkstedssjef som har GOD peiling på BMW. med andre år, så har bilen gått 90.000 på 11 år noe som tilsvarer ca. 8200km i året!!!

takker mye for støtte her! ble ganske lei alle feile rykter som folk hiver inn i salgstråden min. på tross av at jeg bad meg frabedt fra denne i første post.

Denne bilen blir nok ikke solgt under 65. det er faktisk en veldig grei pris som alle og enhver kan respektere...

Entusiaster synes ikke alltid at M-tech er rått på alle biler. en stilren bil er mye penere en en som bare har slengt på en M3 front. viss man skal ha M-tech, så gjør det skikkelig...

MERK at dette er en bil i meget god stand!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å understreke for å fjerne enhver tvil, så har IKKE 91mod mer problemer en E36 Chassiset generelt med dårlig innfestning til bakstillingen. Dette er noe som kan ligeså skje med en 97. å visst det skjer tyder det på lang km eller dårlig vedlikehold(kjørt mye med slitte foringer bak)

Dette virker som ett flott eksemplar, å det burde ikke være noe problem å få mer en 55. bare ta tiden litt til hjelp så skal du se det ordner seg :)

Lykke til

Takker og bukker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp...

hva er gale med denne bilen da?

må få solgt den! er jo en ypperlig bil uten heftelser, nettopp EU, nettopp inspeksjon 2...

Skal ikke være lett å få solgt en bil nei, ikke en gang 325..

Jeg syntes iallefall bilen virker i meget god stand! Så iallefall ganske strøken ut sist jeg så den, så skjønner ikke hvorfor ingen er interessert. Ville mye heller kjøpt en pen orginal bil som denne og så evt blakket meg på M-deler, enn å kjøpe en eller annen herjet med bil hvor alle paneler og lister har vært av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke være lett å få solgt en bil nei, ikke en gang 325..

Jeg syntes iallefall bilen virker i meget god stand! Så iallefall ganske strøken ut sist jeg så den, så skjønner ikke hvorfor ingen er interessert. Ville mye heller kjøpt en pen orginal bil som denne og så evt blakket meg på M-deler, enn å kjøpe en eller annen herjet med bil hvor alle paneler og lister har vært av...

den blir iallefall ikke gitt vekk...

viss noen her er interessert i en strøken E36 325 som blir EU godkjent neste uke, årsavgift betalt og omregistreringsavgift inkludert, send en PM eller ring på tlf : 900 35 012...

forsvinner ikke bilen innen begynnelsen av juli, blir den beholdt, så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...