Deep Dish Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Kom over denne parkert i sentrum tidl i sommer.. E65 Alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Syns selv at E65 ikke er det finneste som har rullet ut av produksjonslinjen i Munchen, Og denne så ut som noen hadde gått basjerk i biltema katalogen. Men den som ble visst av E.H.D vær absolutt ikke så værst. Den syns da jeg så meget bra ut. Hadde ikke sakt nei takk til den. Men smak og behag får all del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 syns ikke E65 er så fin bil i utgangspunktet. men jeg syns den var finere med stylinga. M5 felgene er ikke så fine på den bilen synes jeg også. og de speilene som er ganske like E36 M3 speilene var drit fæle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Bare for å ha det klart, "rålekkert" var ironisk ment fra min side, dersom det skulle være tvil.Personlig liker jeg ikke E65 i utgangspunktet heller, så... Godt det var ironisk ment. Hvordan noen kan gjøre slikt mot en allerede dekadent vogn er beyond belief. E65 ser litt snodig ut, men som jeg har nevnt tidligere kan man ikke komme bort fra at E65 har banet vei for mye spennende bildesing og nytenkning. Den er kanskje ikke direkte vakker slik E38 var, men vi kan takke den for mye av det vi har i dag. Personlig veksler mine meninger om E65 litt med humøret, men det er ingen tvil om at det er en vesentlig mer behagelig bil enn E60 noen gang kommer til å bli. Setter man seg inn og glemmer utseendet vil en E60 føles svært ordinær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Kom over denne parkert i sentrum tidl i sommer.. E65 Alpina Den der var kul da. liker egentlig ikke e56 jeg heller, men den der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Såg den jeg og:) fin er an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå