Gå til innhold

R-/bane-dekk


 Share

Anbefalte innlegg

@Kjetil:

Det er det du har på din eller? Likt forran og bak?

Ser jo bra ut rent visuelt også den komboen du har. Er det en pakke du har kjøpt? Jeg må jo også ha annet innpress på bakfelgene.

Har jo noen 8,5x18" liggende men de har vanlig E46 innpress, så da må jeg til med spacere. Jeg vet ikke hvor lurt det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er fullt mulig. Men så er det jo bare et spørsmål om hvor langt man har lyst til å strekke strikken på banen. R-dekk blir jo fort slitt også som du sier pga gummiblandingen. Men vet Ove Kvam kjører på de Kumho dekkene Tboy nevner, og de skal visst være ganske greie? Til gatebruk også.

Ove Kvam kjørte på Falken Azenis dekk.

Det var det vel kanskje ja når jeg tenker meg om.

Men det er jo samme opplegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar nok inn litt spesielle typer ja, i likhet med Interdekk og Dekkonline +++. Disse selger gjerne dekk produsert i Brasil, og gjerne litt andre typer enn det som normalt blir tatt inn til landet av importør. Det trenger allikevel ikke bety at det er noe dårligere av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Kjetil:

Det er det du har på din eller? Likt forran og bak?

Ser jo bra ut rent visuelt også den komboen du har. Er det en pakke du har kjøpt? Jeg må jo også ha annet innpress på bakfelgene.

Har jo noen 8,5x18" liggende men de har vanlig E46 innpress, så da må jeg til med spacere. Jeg vet ikke hvor lurt det er?

Likt foran og bak ja. Skulle gjerne hatt ulike størrelser foran/bak, men det var ikke tilgjengelig, og jeg tror ikke det er noen vits. Bilen funker veldig bra med det oppsettet nå.

Du kan jo kjøpe 2 E46 felger og 2 E39 i samme mønsteret, det vil vel bli ca riktig. Husker ikke nøyaktig hva det er orginalt på E46 M3 i innpress.

Spacere går bra hvis de har sentrering på navet på begge sider. Porsche har dette orginalt på noen modeller, så det bør jo funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharif selger ikke R-dekk lenger.. Sluttet med dette for to år siden tror jeg, men han hadde bra priser ja.. 12-1300,- dekket i 17"

Hva? Jeg pratet med Tommy selv for noen få uker siden, da hadde han både Toyo R888 og Kumho-dekker på veg inn........

Skal han få inn igjen :D ? hvis det er noen uker side du pratet med han så har det kanskje kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine Kuhmo MX slipper ikke selv på 1. gir (da da har jeg samme utveksling som M3'n din.

Pinglebil! Det slapp på 2. gir med min i dag.

midt i en vanndam, men hysj..

Mine slapp ikke i 2. gir på vei ut av rundkjøringene på vei hjem på søndag. Jeg måtte dumpe clutchen for at det skulle løsne (på vått føre). Men i en rundkjøring nær Ski glapp det i 3. gir helt uprovosert, trolig dieselsøl ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...