iEksil Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Hva foregår i hodet på folk som riper opp lakken i bilen min?? Og hva vil være en passende straff om man tilfeldigvis klarte å ta dem i gjerningsøyeblikket? Greia er at man jo må finne noe de har drømt om i mange år, spart penger til - og endelig kjøpt - og som betyr så mye mer en de kronene som må til for rette opp skaden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Nakkeskudd på bytorget er det eneste som gjelder for slike! Da statuerer dem et eksempel for alle andre som har nøklene sine litt "løst". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Fyf.... For noen jævler!! Sånne folk fortjener å blø!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 fristende å si: ingen hender... ingen skade... men det blir vel litt brutalt..? skal tro om slike folk inntar senga om kvelden med en god følelse om att de virkelig har gjort noe de er stolt av?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 skjønner ikke poenget med slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Skulle man være så heldig å ferske slike pøbler så vil man som oftest ende opp med å betale egenandelen selv, det er mine erfaringer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Huff! Feller nesten en liten tåre for deg... Blir virkelig forbanna av å se at folk faktisk gidder å ta seg bryet med å ødelegge på denne måten Nakkeskudd er gull! Men, man må jo passe seg, for om man tar noen på fersken i dette landet og gjør mer enn å spørre om de vil vente til politiet kommer så blir man selv straffet for frihetsberøvelse og legemsbeskadelse... Håper det ordner seg med forsikring så det ikke koster deg for mye. Forsikring dekker ikke nattesøvnen men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Jeg er normalt en ganske rolig og voksen fyr, men hadde jeg fått tilsvarende riper på min bil er jeg redd for at jeg hadde sett totalt rødt. Ingen pardon... jeg hadde skallet ned vedkommende på stedet hvis det hadde vært mulig. Et par betongtøfler er den beste løsningen for slike vandaler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Tror nesten det at jeg hadde blitt litt irritert også når jeg hadde sett det! Er egentlig ganske enig med fredrik der! et spark bak skader ikke noen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 folk gjør bare sånn av ren misunnelse! Hadde det vært min bil hadde jeg blitt så lei meg at jeg ikke viste hva jeg skulle gjort!!! Føler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iEksil Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Tror ikke jeg får så mye hjelp fra forsikringen, der må jeg i så fall punge ut med en heftig egenandel.... Jeg er heller ingen voldelig person...meeen.... Nei, det sure er at ikke folk kan la andres biler være i fred. Ja de er sikkert misunnelige - tenk om de bare kunne vært tøffe nok til å spare sine egne penger da- så kanskje de også kunne få nyte følelsen av å ha en fin bil en gang? Svake krapyl... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iEksil Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Tilbud på lakkering - 4800 kr....suuure penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 hva med å stifte de fast i en lyktestolpe etter ørene med spikerpistol? fy faen folk er skadet i hodene sine når de gjør sånne ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Mange fine forslag for hva som burde gjøres med slike folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 nok av gode ideer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå