Gå til innhold

Pøbler som riper opp lakken...

iEksil
 Share

Anbefalte innlegg

Hva foregår i hodet på folk som riper opp lakken i bilen min?? Og hva vil være en passende straff om man tilfeldigvis klarte å ta dem i gjerningsøyeblikket? Greia er at man jo må finne noe de har drømt om i mange år, spart penger til - og endelig kjøpt - og som betyr så mye mer en de kronene som må til for rette opp skaden.

4rccm1i.jpg

5zqcn4z.jpg

6g4h6z4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skulle man være så heldig å ferske slike pøbler så vil man som oftest ende opp med å betale egenandelen selv, det er mine erfaringer... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Feller nesten en liten tåre for deg... Blir virkelig forbanna av å se at folk faktisk gidder å ta seg bryet med å ødelegge på denne måten :( Nakkeskudd er gull! Men, man må jo passe seg, for om man tar noen på fersken i dette landet og gjør mer enn å spørre om de vil vente til politiet kommer så blir man selv straffet for frihetsberøvelse og legemsbeskadelse...

Håper det ordner seg med forsikring så det ikke koster deg for mye. Forsikring dekker ikke nattesøvnen men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er normalt en ganske rolig og voksen fyr, men hadde jeg fått tilsvarende riper på min bil er jeg redd for at jeg hadde sett totalt rødt. Ingen pardon... jeg hadde skallet ned vedkommende på stedet hvis det hadde vært mulig. Et par betongtøfler er den beste løsningen for slike vandaler... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg får så mye hjelp fra forsikringen, der må jeg i så fall punge ut med en heftig egenandel....

Jeg er heller ingen voldelig person...meeen....

Nei, det sure er at ikke folk kan la andres biler være i fred. Ja de er sikkert misunnelige - tenk om de bare kunne vært tøffe nok til å spare sine egne penger da- så kanskje de også kunne få nyte følelsen av å ha en fin bil en gang? Svake krapyl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...