TinaMor Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 enkelt og greit: connecting people; ivertfall BMW eiere.. Kjempe miljø inne på dette forumet.. TUSEN TUSEN TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Gratulerer til alle på bimmers for et fantastisk forum!! Stor credit til Gunnar for å ha satset og lykkes! Uten bimmers.no hadde jeg garantert ikke vært så BMW intressert som jeg er i dag. Jeg har også fått mange venner og bekjente. Det finnes mange resursspersoner her som har gjort mitt BMW eie til en ganske ukomplisert affære, takk! Spennende å se hvor lenge det er til før vi runder millionen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Runder vel millionen i løpet av 2008 tenker jeg. Om tempoet fortsetter (750 innlegg pr. dag) så blir det 273750 nye innlegg i løpet av 1 år. Om dette øker i samme grad som hittil så blir det lett før utgangen av 2008 Stå på Gunnar! Du gjør en kjempejobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Her går det unna Gunnar! Dette stedet her skal ha mye av æren for at min BMW- og generelle bilinteresse nå faktisk har blitt en hobby. En dyr en som sådan... Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 knall bra forum hadde ikke kjøpt bmw vis jeg ikke hadde startet med å lese på bimmers.no så takk takk stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Uten bimmers.no hadde jeg garantert ikke vært så BMW intressert som jeg er i dag. Ikke jeg heller. Skulle egentlig ha meg Audi A4 Avant, men så ble jeg medlem her og interessen ble bare større. Gratulerer Gunnar, et supert forum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Grattis Gunnar.. siden hadde ikke vært det samme uten deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Gratulerer! Veldig nyttig forum, og mange hyggelige folk! Nå har vi jo møttes på diverse treff også, og da blir jo fellesskapet enda bedre. Dette forumet og folkene her har faktisk mye av skylden om min neste bil blir en BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 apropo treff. noen sjangs for flere treff i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Hadde vært kos med et treff ala det hos Simen i fjor. Sånn grille, sparke dekk, sikle på hverandres biler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 hehe... tenkte egentlig sånn bane treff, men alt er jo mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Er bare å bøye seg som om man skulle be til allah, men ber istedet til gunnar Vil takke alle som har svart mine mange spm ang bmw og det fine samholdet, og kjempe takk til ADM gunnar som har stått på hele veien og enda gjør det Husker godt at det var planer om å legge ned hele greia, ble medlem her ganske tidlig gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Gratulerer da Gunnar!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Gratulerer så meget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå