Gunnar Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Månedens bil juni 2007 Etter en tom mai-måned er det nå endelig klart for årets juni-bil! Bil '07 BMW E60 520dA Eier Cato L Generelt 2007-modell LCI 520dA Alpine White. Dekk/felger Sommer felger 19" M6 felger 245/35-19 og 275/30-19 Vinter er 245/45-18 org M-tech felger Utstyr Har alle tre utstyrspakkene til BMW, bl.a: Headup El.seter med minne Navi Prof. HiFi Mørke vindu Soltak +++ Planer Eksos + AC Chip Din bil her? Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av bimmers.no til glede for over hundre tusen (!) besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i bra kvalitet (så store som mulig, men legger de som regel ut i 800x600), til post@bimmers.no! Vil du bare vite om bilen din er aktuell holder det å sende inn et bilde og et par setninger om bilen, så vil den bli vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Kjempepen bil Men ikke helt den samme smaken som meg med tanke på felgvalget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Gratulerer med månedens bil Lekker E60, sammen med den hvite fargen kledde bilen de M6 felgene godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 nyydelig e60 , nydelig farge og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Feit børse! Alpine White er absolutt en av de fineste fargene som eksisterer, og den passer veldig bra med M6 felgene. Men så var den den dagligdagse 520 motorn da, hadde så aboslutt fortjent noe mer krutt med et sånt ytre. Men gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Snasen bil. E60 med M-pakke er rett og slett en fantastisk bil, spesielt med riktige felger, og jeg synes M6-felgene passet veldig godt. Hvordan synes du HiFi-anlegget er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veryberry Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Nyyydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M?. Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Gratulerer med månedens bil, deilig, E60 er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 (...)Alpine White er absolutt en av de fineste fargene som eksisterer(...) Kunne ikke vært mer enig *harr harr* Grattis med mnds bil Cato L! Meget fin bil! Likte fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Får mer og mer lyst på hvit bil! Er nummeret før jeg hellakkerer E36`n alpinewhite! Knallfin mnds bil da. Og igjen, felgene er ikke jeg fan av! Resten var strøkent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Gratulere med månedens bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Gratulerer med månedens bil. Du skal ha for at du tør å velge hvit på en slik bil som dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 fin bil:) men er litt interessert i mer info om bilen da. sto ikke så my om den. evt utstyr. motoreffekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Gratulerer med månedens bil! Alpine hvit er en skikkelig fin farge på nye 5-serien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Gratulerer med månedens bil og som T.A.S er inne på er det et modig valg du har gjort med tanke på bilens farge. Det er ikke så ofte at man ser større biler som er hvite her i Europa. Jeg blir nok aldri helt venner med E60/61 og personlig ville jeg nok heller ikke ha valgt en hvit lakkfarge (joda jeg er klar over at hvit lakkk er årets motefarge på biler), men når det er nevnt er det en fin bil du har. Headup display er alltid morsomt... Aizman: Motoren er en M47TU2D20 som yter 163 HK ved 4000 rpm og 340 Nm ved 2000 rpm. 0-100 Km/t klarer bilen på 8,7 sekunder og topphastigheten er 223 Km/t. Iht. BMW har E60 520dA et gjennomsnitlig forbruk ved blandet kjøring på 0,69 liter/mil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå