Cato L Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Det er ikke noe som tilsier at 520D kommer med 177 HK.... Det er da rart at kun 1 serien og 3 serien fikk 177 hk ved facelift i Mars/April. Men 5 serien som også hadde facelift ikke fikk... Ser at noen spekulerer om den kommer til høsten. BMW selv sier at neste 2liter versjon har 204 hk og twin turbo.... Jeg har ikke sett/hørt noe offisielt... Uansett blir det nok hk med chip.... Noen reser blir det ikke uansett.. Jeg vurderte 525/520 lenge, men fant ut at 525D er en eldre motor, og 520 har like mye potensiale som 525D.. Men det er min vurdering av saken.. + nybil brukt bil osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 3 serie sedan og stasjonsvogn har ikke fått 177hk (320d) på dieselen og 170hk (320i) på bensinen.. Disse motorene er å finne på coupe og cabriolet modellene, mens E90 og E91 får disse motorene ved facelift neste år. Snakket forleden med Stenshagen som kunne fortelle at 520d og X3 2.0d ville trolig få 177 hesteren til sommeren/høsten. Da ville også automatgir bli tilgjengelig på X3 2.0d for første gang. Når 177 hesteren kommer har 520d LE et større poeng med sine 150hk. Idag er det alt for lite som skiller når det kun er 13hk og snaue 20 000kr som skiller 520d LE og 520d.. Dessuten er 177 hesteren en videreutvikling, altså samme motor som 163 hesteren - som du har, bare med mere futt. 520i med 170hk vil dermed bli minste bensinmotor i 5 serien og vil trolig bli betydelig billigere enn storebro 523i som har 190hk... Uansett har du ingen feil motor i bilen din. 163 dieselhester er mer enn nok og jeg ville trolig ha kjøpt en NY 520d fremfor en GAMMEL 525d med 177hk. Hadde det derimot stått mellom NY 520d med 2.0 og 163hk og NY 525d med 3.0 og 197hk hadde valget blitt annerledes - men så er modellen 100 000kr dyrere enn din i basispris også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato L Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 T.A.S Jeg er helt enig i det du sier.. Jeg har også hørt det du sier, men jeg har ikke hørt noe fra BMW forhandleren min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Gratulerer..LEKKER bil..E60 var helt perfekt i hvit ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Grattis! Fin bil, og godt valg av felger:D Motoren er vel ikke så værst heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Sinnsykt fin bil! Gratulerer! Jeg har samme motoren i min E90. En merker godt de 40 ekstra chiphestene. Du har noe å glede deg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Hadde egentlig ikke tenkt å slenge meg på jubelkoret, men klarer ikke å la være. Dette er bare en helt nydelig kombinasjon. M-tech og Alpine White. Har selv vært inne og sjekket/konfigurert min egen BMW ...... og funnet det for dyrt. I det siste har jeg faktisk sett en del fine iduA i hvit utførelse. BMW har har jeg ikke sett live, men kan ikke forvente så mye iom at jeg bor oppe i de dype skoger Gratulerer med ny bil. Jeg er misunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato L Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Tusen takk for alle fine kommentarer.. Det jeg kan si er at biler er MYE råere i vikeligheten enn på bilder... Og jeg er kjempe fornøyd... Jeg opplever ikke motoren som noen sinke. Den oppleves kvikk i normal kjøring.. Klart den mangler litt sprut fra 100 og oppover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Gratulerer! må bare si at det var utrolig fint! fargen og felgene passet godt sammen! denne bilen lyser nok opp en grå og trist hverdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Tøff e60, men hadde heller valgt m5 felgene uten å si at m6 felgene er feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lverket Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Nydelig bil. Likte felgene veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 Wow! Nydelig bil. Sikkert ikke billig Hvor mye måtte du gi for felgene med gummi a? Er de orginale er de vel ikke billige de heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå