ErGo- Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Morn morn folkens, her en dag forleden, når jeg satt foran skjermen og surfet gjennom bimmers.no, som jeg har gjort relativt ofte den siste tiden. så kom fruen bort til meg å sa noe som, 'hva er det med deg og detta forumet, du gjør jo ikke noe annet enn å glo i det jo, kun det og ikke noe annet' det fikk meg til å tenke... hun hadde jo forsåvidt rett, har bare blitt oftere og oftere hvor jeg har satt meg ned med forumet. og siden ligger oppe så og si 24/7. tørr nesten ikke tenke på hvor mange ganger om dagen jeg er innom! det er ikke pent lite ihvert fall Bimmers.no er nødt til å være vanedannende... i så tilfelle, ikke faen om jeg vil bli avvendt! poenget her er vel at bimmers.no er vanvittig bra keep up the good work spørsmål: hvor ofte er du innom forumet? NB: jaja, så rakk jeg å køle ned et innlegg før jeg stakk på jobb i dag ErGo- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 hehe, ja jeg kjenner meg igjen der, har bare blitt oftere og oftere, så jeg er nok inne mellom 5 og 10 ganger i løpet av en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 stemmer nok detta ja. tar en 5 minutters før jeg skal på jobb hver morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 trådstarter, hvordan kan du da bare ha 14 innlegg?? dama har sagt det samme til meg. datafreak kaller ho meg! at jeg er inne på dissa bilsidene hele tida. hehe. blir noen ganger i løpet av en dag. gøy å se hva folk selger og trenger. greit å få råd og tips også. og hvis noen ønsker å kjøpe noe jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg er nok innom 4-5 ganger om dagen, sammen med 8-10 andre forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg er innom en 5-10 ggr pr dag alt ettersom hvor god tid jeg har... Så ja, det er vanedannende. Jeg har endel andre fora jeg stikker innom også, men der er jeg ikke så ofte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 har siden som startside hjemme, dermed står den alltid oppe. her på jobben så titter jeg innom engang i timen. så sant jeg har tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Er jeg på dataen hjemme så er jeg på bimmers.no også på skolen når jeg er på dataen. Jeg skriver ikke så mye i forumet, bare hvis jeg må. Men jeg leser så si alle tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Er dataen på så er alltid bimmers oppe på en av sidene ja! Både hjemme og på jobben. Som feks nå, skulle innom nettbanken en liten tur. Sjekker da samtidig bimmers. Gunnar blir vel saksøkt av sinte FTK-er etterhvert for å ha ødelagt livene deres tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg og sambo har denne siden oppe nesten hele dagen, er jeg hjemme om dagan har jeg trålt forumet, og når han kommer hjem har han en tur innom.. Så.. ivertfall 10 turer på en dag.....Om ikke MYE mer Er det noe vi syns er spennende/dumt ivertfall engasjerende, så har vi oss som oftest en diskusjon om det og hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 trådstarter, hvordan kan du da bare ha 14 innlegg?? Ved at man LESER ganske mye på forum'et, men ikke nødvendigvis skriver så mye. Jeg har som vane selv å søke etter tidligere innlegg hvis jeg har problemer med bilen i stedet for å starte en ny. Jeg har også interesse av å lese hva andre skriver, men svarer ikke dersom jeg ikke føler at jeg har noe å bidra med. Dermed kan man ha surfet LENGE på bimmer uten at man nødvendigvis har et stort antall innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Bimmers er oppe 24/7 uten unntak omtrent. Tok tilogmed pc'n ut i garasjen når jeg gnukka og sulla med bilen i går. Vil liksom ikke gå glipp av noe skjønner jeg. Blir så mye og ta igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Bimmers.no er oppe så lenge pc'ene mine lever.. fryktelig farlig detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Så lenge jeg er innom nettet hjemme eller på jobb så sjekker jeg bimmers..deltar ikke så aktivt i diskusjoner akkurat men leser stort sett alt. avhengig......tjaaaa..en smule;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg har også interesse av å lese hva andre skriver, men svarer ikke dersom jeg ikke føler at jeg har noe å bidra med. Det er enkelte som godt kunne adoptert denne holdningen! Jeg er forøvrig innom ganske ofte, men trykker stort sett på marker alt som lest-knappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå