PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 I forhold til hvordan bilen står i dag er den her lakket ned, senket, sotet rutene og fått lavprofils dekk (altså ting som er fort gjort og i min mening MÅ gjøres!) Denne er perfekt i mine øyne untatt at felgene kanskje er litt kjipe? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 oi, trykk bare på bildet =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 E38 er en gromm bil det og jeg synes faktisk det er det fineste karosseriet i 7 serien. Bilen på bildet så bra ut den, felgene var greie de oxo, men jeg ville nok personlig ha valgt noen andre, kanskje i 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 strøken denne!! din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Vurderer å kjøpe fra kompisen min siden den ble så fet bare med lakke skjørt,senk,sot og mindre dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Ble fin med litt PS den ja. Flotte felger på e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 =) =) Felgene er ikke di peneste, men, kunne vært værre =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Vurderer å kjøpe fra kompisen min siden den ble så fet bare med lakke skjørt,senk,sot og mindre dekk bare til info så er felgene på bildet forstørra. dekka er lik som orginalbildet, men felgene er strekt ut litt. så for å få den som på bildet så må det kjøpes større felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 vet =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Veldig få kommentarer ? =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Feil farge i mine øyne, en 7 serie bør være mørke blå evt sort, sølv kakn du ha på en kia... Felgene er heller ikke noe jubler for, men E38 er lekker, ingen tvil om det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Hm, så, fargen er stygg og felgene forferdelige? jeg henter uansett bilen til helga jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Bare et kjapt spm... Hvor lenge er det LENGSTE du noen gang har eid en bil? Du bytter jo bil oftere enn andre bytter undertøy Lite å finne på oppe i Harstad, annet enn bilkjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 lengste jeg har eid en bil var en Opel calibra, nesten 5 mnd tror jeg. Etter mye bytting fram og tilbake satt jeg tilslutt (jul) igjen med 100 000,- opptjente penger ingenting galt med å bytte bil ofte i mine øyne, forandring fryder. har hatt et par biler etter skylinen og før denne E38`n, men er ikke plass til mer på signaturen =( Ikke spor av, tråden handler om denne bilen, og hva dere synes om den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TinaMor Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Felgene var grei etter min smak da, men fargen var litt kjedlig.. Litt for vanlig synes jeg... Men så er det dog smak og behag.. Lykke til med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå