RonnyW Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 ser skikkelig tøff ut. fargen er tøff kombinert med sota ruter synes nå jeg. e38 med senk, sota ruter og store hjul er ikke for vanlig akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Bildet er jo helt usannsynlig lite? Bare jeg som får opp et så lite bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 hm.. http://www.bilforumet.no/annet-bilrelat ... inger.html samme post på bilforumet! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 hehe, hatt så mange biler nå at jeg måtte kutte vekk 1 for å få plass til den siste i rekken av meritter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 Var da svært få kommentarer om bilen =( =( (jeg trenger litt pep talk, for slikt er alltid morsommt når man selv er gira som bare det..! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Da var nye dekk, senk, diverse lister osv bestilt! kommer prosjekt tråd =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 najs! Neste bil kommer til å bli 7serie til meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 mange kaller det gubbe bil, jeg sier, dette er bilen for en "kjenner", en som verdsettet det estetiske og majestetiske md en slik bil. E38 har ikke et eneste gram av sportslighet, men du kjøper ikke E38 for å svi gummi langs den lokale esso`n. Du kjøper denne for å gjøre som meg, nemmelig å føle deg som en konge hver gang du setter deg inn i bilen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Syntes den var dritfet! Digger det karosseriet der! Den så konge ut, og felgene var elegante! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Hver gang jeg ser en 7serie tenker jeg mafia bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 hehe, er litt Mafia ja...men, nå er den høy, ikke lakkert helt ned, ikke sota ruter, ballong dekk og litt rust på bagasjerommet...åh som jeg gleder meg til den 22, da er alt ordnet =D=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 synes denne bilen var jævli pen å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 Håper den blir like fin på bildet der =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Kjempeflott bil! E38 er Mafia i mine øyne, gjerne sort med tonede ruter og 20" felger. Litt OT, men er det du som har den Hvite Skyline GTS'n i harstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Kom med noen skikkelige bilder av bilen så får du vel flere kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå