Kevin=) Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Min er da vanlig den og? Men jeg setter den ikke tilsalgs for fantasipriser heller. Men altså.. prøvde ikke du å selge din '92 318is hvis kilometerstand jeg ikke husker for 85 lapper for bare noen måneder siden? Hvordan er det bedre enn en '96 316i (også coupé) med lav kmstand for 95 lapper? Forstår dere begge jeg - de aller fleste vil jo ha igjen mest mulig for bilen sin. Hei Gunnar Ikke noe kritisk med innlegget ditt, men hva er det du forstaar med han? Alle onsker best mulig pris for sin egen bil og hva hjelper det da med at folk skal odelegge salget?
Ellingsen B. Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Syns bilen var grei jeg. Full M pakke m.m., greie felger, nytt understell.. Er vel ikke så mye rieger styling på denne heller. At folk vil ha mest mulig er helt vanlig og man starter ofte med høy pris og går nedover med tiden hvis den ikke blir solgt. Selv betaler jeg gjerne litt mer hvis bilen er akkurat slik jeg vil ha den.
Peer Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Fredag og helg BESTE som har kommet ut av denne tråden Grilla på, skål
Gunnar Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Hei GunnarIkke noe kritisk med innlegget ditt, men hva er det du forstaar med han? Alle onsker best mulig pris for sin egen bil og hva hjelper det da med at folk skal odelegge salget? Hvordan du til og med klarer å begynne å krangle på det jeg skrev fatter jeg ikke. Jeg skrev at jeg forstår de begge to, alle vil jo selvfølgelig ha best mulig betalt for bilen sin. Det lå ikke noe mer i det enn det. Dessuten må man jo nå for tiden beregne inn minst 10-15% pruting.
S.Arnesen Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 jepp. bilen er sikkert prisa etter at selger skal kunne gi deg ett tilbud... det virker mye billigere for kjøper hvis han "får en spesielll pris på 80k" f.eks...
Kevin=) Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Hei GunnarIkke noe kritisk med innlegget ditt, men hva er det du forstaar med han? Alle onsker best mulig pris for sin egen bil og hva hjelper det da med at folk skal odelegge salget? Hvordan du til og med klarer å begynne å krangle på det jeg skrev fatter jeg ikke. Jeg skrev at jeg forstår de begge to, alle vil jo selvfølgelig ha best mulig betalt for bilen sin. Det lå ikke noe mer i det enn det. Dessuten må man jo nå for tiden beregne inn minst 10-15% pruting. sa jo ikke noe kritisk, bare et spm
MR.H Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 For å skrive det helt ærlig så var bilen en lekkerbisk. Om det er slik man ønsker at E36'n skal se ut, så vil jeg ikke si prisen er totalt feil. Det koster å få på nevnt utstyr bilen har, og skal man ha seg E36 uansett kan man like gjerne kjøpe en som er litt dyrere med utstyret på en å skaffe alt selv. For det er ikke gratis. Eneste minus er at det er en 316 . Men alle trenger ikke M3 heller. Dette er en av dem bedre E36'ene jeg har sett på lenge!
Germanlook Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Dette var en veldig pen coupè ja, om prisen er for høy blir opp til evt kjøper og bedømme.. noen kan synes det er verdt hver eneste krone og da blir alle fornøyde Mener ikke å kritisere noen her men det er litt trist når bileiere finner bilder av sin egen bil og masse kritikk rundt den på forum, tenker ikke spesielt på denne men generellt dukker dette opp ofte på diverse forum!! Er nok mange som har lagt i mye penger, tid og jobb med å bygge en bil slik de vil ha den, OG som sitter igjen og er veldig fornøyde med resultatet, la dem være fornøyde og ikke ødelegg gleden deres!! Ha en kjempefin og solrik helg BMWenner
Ågedal Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 haha , lol. nå har vi enna ei gang gjort narr av Dr s sin kommentar,skjerp deg,tomsing!CCN gjør narr av deg på hvert treff.
PenguiN- Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Enkelte her inne vil for alltid være bedrevitere, synsere, tenkere og filosofer om alle andres biler. Gunnar, det burde forbys slike "se denna, fyfaen så stygg" hvertfall når det er norske biler. Vet at alle forum har slikt, men burde ikke Bimmers.no gå forann med et godt eksempel? Ellers om forumet så må jeg si det er uhorvelig mye drittkasting her (jeg har nok kastet stein i glasshus nå) men, ting som går den rasitiske veien og bebreider folks forskjellige smaker og slikt burde slettes. Er fullt klar over at dette ikke er en kirke men et forum, men alikevell så burde vel folk klare å holde begeistringen for diverse annonser for seg selv, hva får man ut av å skrive et tema som dette? ingenting foruten om oppsamling rundt sin egen mening, og om det får personer til å føle seg bedre eller gir høyere tanker om sin egen bil så er det ok. ikke greit, men ok.
Fredrik Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Enkelte her inne vil for alltid være bedrevitere, synsere, tenkere og filosofer om alle andres biler. Gunnar, det burde forbys slike "se denna, fyfaen så stygg" hvertfall når det er norske biler. Vet at alle forum har slikt, men burde ikke Bimmers.no gå forann med et godt eksempel? Ellers om forumet så må jeg si det er uhorvelig mye drittkasting her (jeg har nok kastet stein i glasshus nå) men, ting som går den rasitiske veien og bebreider folks forskjellige smaker og slikt burde slettes. Er fullt klar over at dette ikke er en kirke men et forum, men alikevell så burde vel folk klare å holde begeistringen for diverse annonser for seg selv, hva får man ut av å skrive et tema som dette? ingenting foruten om oppsamling rundt sin egen mening, og om det får personer til å føle seg bedre eller gir høyere tanker om sin egen bil så er det ok. ikke greit, men ok. Du kan umulig ha mye erfaring med åpne diskusjonsfora på nettet når du påstår at det er mye drittkasting her inne. Vi modererer og fjerner innlegg hele tiden nettopp for å holde forumet relativt seriøst... og bimmers er faktisk temmelig seriøst i forhold til de fleste andre dedikerte bilfora på nettet. Gunnar har en bevisst holdning til hva slags innlegg vi skal ha her inne... og han er streng i forhold til f.eks BMWCCN´s forum der takhøyden kanskje er for høy av og til. Vi aksepterer ikke innlegg som er direkte personangrep, rasistiske, oppfordrer til ulovligheter eller på andre måter kan virke støtende på personer og/eller organisasjoner. Når det er nevnt er bimmers også et åpent diskusjonsforum med alt hva det innebærer... så litt romslighet må man akseptere... være seg kritikk av biler eller sakelig omtale av personer og/eller organisasjoner. Forumreglene skal imidlertid alltid følges...
Stian Børresen Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 haha , lol. nå har vi enna ei gang gjort narr av Dr s sin kommentar,skjerp deg,tomsing!CCN gjør narr av deg på hvert treff. Hva så om han blir snakket om på hvert treff? Føler det blir personlig med slike kommentarer og det kan man holde for seg selv eller "ta det på treffet" der det tydeligvis er mye dritt snakk. En ting til, om det er slik på CCN treff lenger sør tror jeg nok at jeg holder meg her i nord der alle er hyggelige
Anbefalte innlegg