Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Umulig å si hvem som er finest, men noen jeg må si at E9 og 2002 (E?) kommer veldig høyt opp på lista av de eldre. Av nyere årgang er E91 M-tech Le-Mansblå og E46 touring M-tech topazblå, begge med BBS CH, høyt opp på lista:) (noen som selger slike felger brukt..? ;) )

Chriso - utrolig lekre linjer på bilen på det bildet!

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Tidenes BMW er E9... et mesterstykke vedr. design og tøffe linjer... :P

Fredrik, du har vekket min interesse for E9. For en lekker bil det egentlig er!

2189_8mg.jpg

überpen :klemme: e24, e30 m3/silkestrøken/clean , e46 m3/clean , e60 m5/m-tech, 850csi :twisted::love:

Skrevet

Fredrik, du har vekket min interesse for E9. For en lekker bil det egentlig er!

Det var et fint bilde av E9... :D ... Her er et annet bilde som på en god måte viser modellens formidable linjer. Det er minst seks karakteristiske designelementer som preger E9... sharknose, en vinklet bakende som balanserer sharknosen, listen som løper rundt hele bilen på samme måte som på dagens E87, den korte avstanden mellom panseret og overste del av fremre hjulhus (det var ikke alminnelig på slutten av 60-tallet), "CSi" gjellene (i dag "M" gjellene) på begge sider av forskjermene og de store glassflatene i forhold til coupens størrelse.... elegant... 8)

BMW_3_0CSi.jpg

Skrevet

e28 m535i, er vel derfor jeg har en også :D

ellers er e9 3.0 csl neste innkjøp for å si det sånn.

e24 er en stilig bil, samt e30 m-tech 2. blitt litt lei e30 m3 skal jeg være helt ærlig, det er så ufattelig mange av dem nå, og i tillegg er jo halvparten uekte..

biler av nyere dato: e46 m3 csl, e87 m-tech og e92 m3..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...