Gå til innhold

Senterkopp Rondell 58? (med bilder)

Haug530D
 Share

Anbefalte innlegg

Du var flink til å hjelpe deg selv du ja :P men viss de ikke passer så har jo Schmiedmann mange og det står Ø 62 osv så da burde du vel bare ta den det står Ø 68 på da.. Viss de har det.

Ja man må hjelpe seg selv når ingen andre kan :D:P , merkelige greier egentlig, synes alle klager på at Rondell felger det skal de ikke ha for det har jo alle andre, men hvor er da hjelp å få hvis alle har? har de solgt de pga alle andre som har eller? hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har funnet ut av dette nå, bestillte senterkopper fra GS med delenr:

36136768640

Skulle vær ca 68mm, kommer med tilbakemelding om det passer når jeg får de.

de passet fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Rondell felger.. Jeg skal ha det på den neste E39'n jeg skal ha! Det er ganske enkelt feite felger! Å den kanten er så råååå! :D Viss man vil ha noe ikke alle andre har så kan man jo bare lakke eikene svarte elns :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Rondell felger.. Jeg skal ha det på den neste E39'n jeg skal ha! Det er ganske enkelt feite felger! Å den kanten er så råååå! :D Viss man vil ha noe ikke alle andre har så kan man jo bare lakke eikene svarte elns :P

Hadde jeg hatt råd så hadde jeg nok kjøpt noen andre felger med kant (Det må være kant!!!)

Men fant ut at ved å kjøpe Rondell så får jeg mye igjen for pengene, så er det ikke så mange som kjører med det her, så jeg har sett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rondell felgene er feite, spiller ingen rolle hvor mange andre som har dem vel. Og lækkert med 10" bredde bak ja :D Satte på slike selv i år.

Har ikke brukt annet en original senterkopp, uten logo på. Har vurdert å bytte men går greit slik dem er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rondell felgene er feite, spiller ingen rolle hvor mange andre som har dem vel. Og lækkert med 10" bredde bak ja :D Satte på slike selv i år.

Har ikke brukt annet en original senterkopp, uten logo på. Har vurdert å bytte men går greit slik dem er nå.

Uten Logo på? på de som følgte med mine står det Rondell på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...