Haug530D Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 var å henta Rondell felgene mine i dag, men jeg må bestille BMW senterkopper ser at Motorteknik har, men hvilke skal jeg ha? ser de har flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 Ingen som vet? har funnet ut at senterkoppen er ca 68mm hullet er 66mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Kjipt, Bmw på Kokstad hadde visst men de sender ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Kjipt Bmw i Bergen hadde men de sender ikke til privat personer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Her har jeg lagt ved ett bilde som viser målene, men jeg finner ikke ut hvilket emblem jeg skal kjøpe av schmiedmann: her er utvalget deres: http://norway.schmiedmann.com/DisplayPr ... &DummyId=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Tror jeg har funnet ut av dette nå, bestillte senterkopper fra GS med delenr: 36136768640 Skulle vær ca 68mm, kommer med tilbakemelding om det passer når jeg får de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Du var flink til å hjelpe deg selv du ja men viss de ikke passer så har jo Schmiedmann mange og det står Ø 62 osv så da burde du vel bare ta den det står Ø 68 på da.. Viss de har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Du var flink til å hjelpe deg selv du ja men viss de ikke passer så har jo Schmiedmann mange og det står Ø 62 osv så da burde du vel bare ta den det står Ø 68 på da.. Viss de har det. Ja man må hjelpe seg selv når ingen andre kan , merkelige greier egentlig, synes alle klager på at Rondell felger det skal de ikke ha for det har jo alle andre, men hvor er da hjelp å få hvis alle har? har de solgt de pga alle andre som har eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 Tror jeg har funnet ut av dette nå, bestillte senterkopper fra GS med delenr:36136768640 Skulle vær ca 68mm, kommer med tilbakemelding om det passer når jeg får de. de passet fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Jeg hadde Rondell felger.. Jeg skal ha det på den neste E39'n jeg skal ha! Det er ganske enkelt feite felger! Å den kanten er så råååå! Viss man vil ha noe ikke alle andre har så kan man jo bare lakke eikene svarte elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2007 Jeg hadde Rondell felger.. Jeg skal ha det på den neste E39'n jeg skal ha! Det er ganske enkelt feite felger! Å den kanten er så råååå! Viss man vil ha noe ikke alle andre har så kan man jo bare lakke eikene svarte elns Hadde jeg hatt råd så hadde jeg nok kjøpt noen andre felger med kant (Det må være kant!!!) Men fant ut at ved å kjøpe Rondell så får jeg mye igjen for pengene, så er det ikke så mange som kjører med det her, så jeg har sett da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Veldig mange som kjører rundt med 17" på noen eldre E39 og en med 18" på en sølvgrå 520IA 2001 mod i Hamar. Men det driter jeg i! Digger de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Rondell felgene er feite, spiller ingen rolle hvor mange andre som har dem vel. Og lækkert med 10" bredde bak ja Satte på slike selv i år. Har ikke brukt annet en original senterkopp, uten logo på. Har vurdert å bytte men går greit slik dem er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2007 Rondell felgene er feite, spiller ingen rolle hvor mange andre som har dem vel. Og lækkert med 10" bredde bak ja Satte på slike selv i år.Har ikke brukt annet en original senterkopp, uten logo på. Har vurdert å bytte men går greit slik dem er nå. Uten Logo på? på de som følgte med mine står det Rondell på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå