Ellingsen B. Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Gratulerer med en fin E46! Husk å ikke kjør i vanndammene før du skal ta bilder neste gang.. Dette er vel Clubsporten som var tilsalgs på Tronrud bil i Drammen? Dette er vel ingen Club Sport? Den mangler både vingen og plastikken på frontfanger, og den kom heller ikke i den fargen. Jeg som er rask igjen bare..Tenkte bare på fargen..Ble solgt en velvet blue clubsport derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Colors: Estoril blue Carbon black Titanium silver Velvet blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 pen bil;) men hvorfor selge den til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Veldig fin bil Er det orginal sotet ? Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Bilen har ikke tonede ruter orginalt, jobben er gjort hos en lokal glassmester. Jeg må dessverre selge den da jeg blir far for første gang i september og trenger da en mere praktisk bil med tanke på barnevogn og barnesete. Vurderer da sterkt E46 stasjonsvogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 gratulere x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Veldig fin bil Er det orginal sotet ? Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Bilen har ikke tonede ruter orginalt, jobben er gjort hos en lokal glassmester. Jeg må dessverre selge den da jeg blir far for første gang i september og trenger da en mere praktisk bil med tanke på barnevogn og barnesete. Vurderer da sterkt E46 stasjonsvogn! Velkommen i klubben, September for meg også (å bli pappa for første gang) Men..hvorfor kjøpe en coupe nå, når du trenger en annen bil om 3 mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Velkommen i klubben, September for meg også (å bli pappa for første gang) Men..hvorfor kjøpe en coupe nå, når du trenger en annen bil om 3 mnd? Fordi det nå som han skal bli pappa er det 20 år til neste gang han kan kjøpe en lekker ego coupe... meget pan bil foresten! ikke alle e46 coupeer som tar seg like bra ut som denne! endret: nå ble denne quoteinga bare bais, men der skjønner tegninga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Nå har det seg sånn at jeg kjøpte bilen i mai i fjor, har bare ikke lagt ut bilder før nå. Her er bilde fra 17 mai i fjor. Var stolt coupe eier da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Så du kjøpte bil, rånet hele sommeren, fikk sjekka opp ei dame, fikk p*lt, og nå 9 måneder senere må du selge Da har vel bilen gjort nytta si Pen bil hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Hehe, men det var no ikke bilen som gjorde utslaget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 For en lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå