Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kan være ett utrolig domt spm... men jeg er nesten nødt til og spørre:

Brodern klarte i går å påstå at M3 e36 har en V6'er, istedet for rekkesekser som jeg påstår. Men så har jeg aldri sett i motor-rommet på en M3, og det har han når de hadde en inne på skoleverkstedet. Kan noen fortelle meg hva som er rett så jeg kan printe det ut og tvinge brodern til å spise det? :D

Og har BMW noen andre V-motorer untatt V12?

Skrevet
V6 er en feilkonstruert motor. Må ha 8 eller mer om det skal være i V form! ;)

Dette er bare tullball... motorkonfigurasjonene har forskjellige egenskaper der BMW har hatt og har rekkesekser mest av historiske årsaker. M3 er så langt levert med rekkefirer, rekkesekser og nå også V8 motorer. Det ser dessverre ut til at rekkesekseren´s storhetstid er forbi... både av økonomiske, men også av effektmessige og kjøredynamiske årsaker.

Skrevet
V6 er en feilkonstruert motor. Må ha 8 eller mer om det skal være i V form! ;)

Dette er bare tullball... motorkonfigurasjonene har forskjellige egenskaper der BMW har hatt og .

Tok du den virkelig seriøst? La jo til en smiley for de som ikke tar sarkasme / skjønner spøker så lett. Jeez.... :roll:

Skrevet

Tok du den virkelig seriøst? La jo til en smiley for de som ikke tar sarkasme så lett. Jeez.... :roll:

Sarkasme og ironi er ikke alltid like lett å forstå... det er sikkert min feil i dette tilfellet, men etter noen år her inne er det av og til utrolig hva man hører fra folk... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...