|Andreas| Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 I disse hete dagene er det fint med klima automatikk i bilen, men syns ikke det blåser kaldt i det hele tatt. Må jeg fylle på noe? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Det ville nok vere en god ide å bestille time for påfylding av gas ja. Hvis noe annet er galt (Feks. at kompressoren ikke går rundt) da vil de jo hurtigt finne ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Hvordan står det til med mikrofilteret da? Hvis det er gammelt og tett vil du vel heller ikke få full effekt.. Fylle gass koster vel fort et par tusen, men da finner de også ut om alt er iorden og at det ikke er noen lekkasjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Dersom det blåser greit men bare ikke skikkelig kaldt, gjerne akkompagnert av en susing i klimaanlegget er det lite gass. Du bør da få sjekket trykket og evt etterfylt gass på anlegget slik at det virker optimalt, dette koster ikke alverden og gir en annen verden av en bil å kjøre. Gjorde det på egen bil i forrige uke og nå er det kaldt og godt igjen. Vi utfører sånt for deg om du ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Simen, mye tar du for slikt? Greit å vite, selv om jeg tror det er nok gass på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Det avhenger jo av mengden gass som skal på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Simen, mye tar du for slikt? Greit å vite, selv om jeg tror det er nok gass på min.. Vel kan jo altids lage en rabattordning, men utgangspunktet er slik Arbeid 1000,- Gass 1,- pr gram (R134a) Arbeidet er priset likt om man tømmer, vacumerer og fyller gass som om man bare etterfyller, jeg kan jo feks si at ved bare etterfylling tar jeg 500,- for jobben dersom det er folk fra Bimmers. e36 (Mest populære bilen på bimmers) tar vel omlag 750 gram gass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Ok, takk for svar Simen Malerbakken, du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Simen, mye tar du for slikt? Greit å vite, selv om jeg tror det er nok gass på min.. Vel kan jo altids lage en rabattordning, men utgangspunktet er slik Arbeid 1000,- Gass 1,- pr gram (R134a) Arbeidet er priset likt om man tømmer, vacumerer og fyller gass som om man bare etterfyller, jeg kan jo feks si at ved bare etterfylling tar jeg 500,- for jobben dersom det er folk fra Bimmers. e36 (Mest populære bilen på bimmers) tar vel omlag 750 gram gass. hvor holder du til???? simen, tror jeg må fylle på litt da jeg ikke får full effekt:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Asker sist jeg var hos ham iaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Asker sist jeg var hos ham iaf Jepp, er på samme sted som før, Rustadveien 131 i heggedal Kanskje vi skulle tatt en grillkveld igjen? Var jo hyggelig sist, og denne gang kan jeg ha litt olje på lager, og filter til BMW samt noen kilo kjølemedium og litt stæsj om noen ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Grillkveld er bra, men vet en måneds tid da. Så kjipt uten bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Ja! Lag en egen tråd du Simen Er med jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Kanskje en liten grillfest kunne vært hyggelig ja:) Har ikke vært med på det før, men bilen er i hvertfall ikke kald;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Et lite spørsmål ang klima i E36, Jeg har den manuelle utgaven, jeg synes det nykker så fælt i bile.n hver gang kompressoren starter, merker det når den stopper også men da er det ikke fullt så ille. Er det bare sånn det er? eller er kan det være noe å gjøre med det? Btw: en grillfest hørtes ikke feil ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå