Gå til innhold

Klima blåser ikke kaldt!?

|Andreas|
 Share

Anbefalte innlegg

Dersom det blåser greit men bare ikke skikkelig kaldt, gjerne akkompagnert av en susing i klimaanlegget er det lite gass.

Du bør da få sjekket trykket og evt etterfylt gass på anlegget slik at det virker optimalt, dette koster ikke alverden og gir en annen verden av en bil å kjøre.

Gjorde det på egen bil i forrige uke og nå er det kaldt og godt igjen.

Vi utfører sånt for deg om du ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen, mye tar du for slikt? Greit å vite, selv om jeg tror det er nok gass på min.. :)

Vel kan jo altids lage en rabattordning, men utgangspunktet er slik

Arbeid 1000,-

Gass 1,- pr gram (R134a)

Arbeidet er priset likt om man tømmer, vacumerer og fyller gass som om man bare etterfyller, jeg kan jo feks si at ved bare etterfylling tar jeg 500,- for jobben dersom det er folk fra Bimmers.

e36 (Mest populære bilen på bimmers) tar vel omlag 750 gram gass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen, mye tar du for slikt? Greit å vite, selv om jeg tror det er nok gass på min.. :)

Vel kan jo altids lage en rabattordning, men utgangspunktet er slik

Arbeid 1000,-

Gass 1,- pr gram (R134a)

Arbeidet er priset likt om man tømmer, vacumerer og fyller gass som om man bare etterfyller, jeg kan jo feks si at ved bare etterfylling tar jeg 500,- for jobben dersom det er folk fra Bimmers.

e36 (Mest populære bilen på bimmers) tar vel omlag 750 gram gass.

hvor holder du til???? simen, tror jeg må fylle på litt da jeg ikke får full effekt:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål ang klima i E36, Jeg har den manuelle utgaven, jeg synes det nykker så fælt i bile.n hver gang kompressoren starter, merker det når den stopper også men da er det ikke fullt så ille. Er det bare sånn det er? eller er kan det være noe å gjøre med det?

Btw: en grillfest hørtes ikke feil ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...