Håkon318is Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Heisann! Er det noen der ute som vet om hvor man får kjøpt/montert eksosanlegg/effektanlegg til en rimelig penge? Jeg har byttet pakningen mellom mannifold og motor to-tre ganger. Så tror jeg katalysatoren ikke er tett. Derfor lurer jeg på om jeg får kjøpt et helt eksosanlegg fra manifolden og ut for en rimelig penge. Takker for alle svar. Bor i Akershus. Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 svendsons eksos er ikke de værste når det kommer til pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Hør med svendsen eksos.. de kommer best ut hver gang. Leverer også effektanlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 hehe, det var på likt det gett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 HeHe, tusen takk for svar. Da skal jeg ta meg en tur nedom de. * Husk At Jeg Selger En Rå Styling Leppe Til Orginal Frontfanger * Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Joda, Svendsen eksos er forsåvidt rimelige de.. Jeg skulle få de til å lage et 4-rørs eksosanlegg til min bil og når jeg var der første gangen var alt supert, det kom til å bli enkelt og lyden ville bli herlig. Etter den andre turen var ikke dette helt mulig og jeg ville med stor sansynlighet risikere buldring og "Haldenlyd" etter det nye anlegget. De skulle forøvrig også ha mer enn da jeg var der første gangen.. Jeg tror derfor jeg ville ha sjekket dem litt ekstra nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Må si jeg har også bare positiv erfaring med svendsen.. Ble faktisk rimeligere enn vi hadde avtalt på forhånd, syntes ikke det er så verst! Ble veldig bra arbeid også! Så kan absolutt anbefale de (verfall her i stavanger ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 svndsen skulle ha 9k for å lage et custom-anlegg for meg å da gikk DP jeg hadde fra før helt til slutten av girkassa DYRT synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 på min 732i skulle de ha 20 lappær;) du kan tru jeg gadd det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 ja, jeg tror du gadd det hehe, neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 hmmm. de skulle ha 3400 for komplett effektanlegg til min e-34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 OT: Hvor da Stian_e34? I Sarpsborg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 ja. langs 109... eneste som var synd var at det ikke var rustfritt... da skulle de ha 4laken til eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Svendsen i Lørenskog skulle ha 13.646,- fra grenrør og ut inkl. kat, så er tydeligvis store prisforskjeller ute å går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 tror det var 7k eg betalte for supersprint rustfritt, dette var potten + mellomrør og arbeid. de er ganske rimelige i forhold til andre steder jeg sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå