Gå til innhold

Jon A: -04 BMW 330d

Share

Anbefalte innlegg

Hei på eder!

Har fått skilt på nye gullet mitt nå, så nå kan jeg hive vekk "bruksbilen" (skylinen)

Var i tyskland å hentet bilen 29 mars i år.

Den er Safirsvart metallic, den har 3 liters diesel-6'er på 204hk/410NM, den har bl.a M-Tech II styling, M-Tech understell og interiør,

6trinns manuell kasse, Navigasjon Professional med 16:9 monitor, multifunksjonsratt, cruisekontroll, AC, takluka i glass, sportsseter (alcantara), +++

De første bildene her tok jeg da jeg hentet den.

for2.jpg

for.jpg

bak.jpg

bak2.jpg

bak3.jpg

felg.jpg

Tar nok ikke helt av med denne bilen, men litt dill må vi jo mekke å bytte ut

Her har jeg byttet lykteglassa, (matte etter mye steinrprut) og skiftet til klarglass-tåkelys.

lykt2.jpg

lykt1.jpg

lyktferdig.jpg

Holder på å integrere PC i bilsystemet. Derfor mekka jeg meg hjemmalagt AUX-IN, som er vesentlig

billigere enn å kjøpe BMW sitt ettermonterings kit. Pluss at jeg får koblingen baki der jeg trenge den. Litt skeptisk å nappe og romstrere i

kablene på en bil i denne prisklassen men... =)

aux-04.jpg

aux-03.jpg

aux-02.jpg

aux-01.jpg

aux-00.jpg

Å her holder jeg på å sette opp PC'en før montering i bilen.

Har lagt klar kabler i bilen, venter bare på en IBUS adapter.

itx-00.jpg

itx-01.jpg

itx-02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :lol:

Hehe ja M57N og manuell kasse er digg, angrer ikke på det. Eneste er at førstegiret er så kort at det er nesten like greit å starte i andre.

@kjennern: Jepp, IBUS og carx. Håper det fungerer greit.. men det vil jo tiden vise..

Noen som vet hvor jeg kan få tak i lista over ekstrautstyr hvis den mangler i håndboka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :lol:

Hehe ja M57N og manuell kasse er digg, angrer ikke på det. Eneste er at førstegiret er så kort at det er nesten like greit å starte i andre.

@kjennern: Jepp, IBUS og carx. Håper det fungerer greit.. men det vil jo tiden vise..

Noen som vet hvor jeg kan få tak i lista over ekstrautstyr hvis den mangler i håndboka?

Om du kjøpte bilen hos en bmw-forhandler så kan du få den med dem. Eller ring f.eks GS og spør fint om de kan sende deg lista på mail eller fax.

Nydelig bil forresten. Holder på å lete etter makan til en kamerat, men de vokser ikke på trær med riktig utstyr og riktig girkasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...