JAL_535i Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Hei på eder! Har fått skilt på nye gullet mitt nå, så nå kan jeg hive vekk "bruksbilen" (skylinen) Var i tyskland å hentet bilen 29 mars i år. Den er Safirsvart metallic, den har 3 liters diesel-6'er på 204hk/410NM, den har bl.a M-Tech II styling, M-Tech understell og interiør, 6trinns manuell kasse, Navigasjon Professional med 16:9 monitor, multifunksjonsratt, cruisekontroll, AC, takluka i glass, sportsseter (alcantara), +++ De første bildene her tok jeg da jeg hentet den. Tar nok ikke helt av med denne bilen, men litt dill må vi jo mekke å bytte ut Her har jeg byttet lykteglassa, (matte etter mye steinrprut) og skiftet til klarglass-tåkelys. Holder på å integrere PC i bilsystemet. Derfor mekka jeg meg hjemmalagt AUX-IN, som er vesentlig billigere enn å kjøpe BMW sitt ettermonterings kit. Pluss at jeg får koblingen baki der jeg trenge den. Litt skeptisk å nappe og romstrere i kablene på en bil i denne prisklassen men... =) Å her holder jeg på å sette opp PC'en før montering i bilen. Har lagt klar kabler i bilen, venter bare på en IBUS adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Tøff det PC oppsette du driver med. Har du kjøpt Ibus adapter og har tenkt til å bruke CarX eller? Fin fint motor valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Gratulerer med en flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Ser nydelig ut den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Gratulerer... en bil etter min smak. Du har gjort et interessant valg med tanke på å kombinere M57ND30 motoren med en 6-trinns manuell gearkasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Nydelig bil. Og 6trinns med kraftig motor er jo toppen av blautkaka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 gratz med M3light! tøft med carputer! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Misunner deg den motoren der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 Takktakk Hehe ja M57N og manuell kasse er digg, angrer ikke på det. Eneste er at førstegiret er så kort at det er nesten like greit å starte i andre. @kjennern: Jepp, IBUS og carx. Håper det fungerer greit.. men det vil jo tiden vise.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i lista over ekstrautstyr hvis den mangler i håndboka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Takktakk Hehe ja M57N og manuell kasse er digg, angrer ikke på det. Eneste er at førstegiret er så kort at det er nesten like greit å starte i andre. @kjennern: Jepp, IBUS og carx. Håper det fungerer greit.. men det vil jo tiden vise.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i lista over ekstrautstyr hvis den mangler i håndboka? Om du kjøpte bilen hos en bmw-forhandler så kan du få den med dem. Eller ring f.eks GS og spør fint om de kan sende deg lista på mail eller fax. Nydelig bil forresten. Holder på å lete etter makan til en kamerat, men de vokser ikke på trær med riktig utstyr og riktig girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Nydelig bil! Hvilken pris snakker vi her for denne ferdig tollet inn på norske skilter sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Fin E46, med konge motor og gear kombinasjon . Du får bli med på BMW treff utover, så slipper [space] å være eneste E46 sedan hver gang . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Gratulerer med kjempe-bil! Synes E46 med M-tech er noe av det fineste av vanlige BMW'er;) Kan tenke meg motoren er ganske ok å kjøre med:) -L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M?. Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Gratulerer, nydelig bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Gratulerer..Fin e46.. Kult oppsett ang den pc'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå