Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på eder!

Har fått skilt på nye gullet mitt nå, så nå kan jeg hive vekk "bruksbilen" (skylinen)

Var i tyskland å hentet bilen 29 mars i år.

Den er Safirsvart metallic, den har 3 liters diesel-6'er på 204hk/410NM, den har bl.a M-Tech II styling, M-Tech understell og interiør,

6trinns manuell kasse, Navigasjon Professional med 16:9 monitor, multifunksjonsratt, cruisekontroll, AC, takluka i glass, sportsseter (alcantara), +++

De første bildene her tok jeg da jeg hentet den.

for2.jpg

for.jpg

bak.jpg

bak2.jpg

bak3.jpg

felg.jpg

Tar nok ikke helt av med denne bilen, men litt dill må vi jo mekke å bytte ut

Her har jeg byttet lykteglassa, (matte etter mye steinrprut) og skiftet til klarglass-tåkelys.

lykt2.jpg

lykt1.jpg

lyktferdig.jpg

Holder på å integrere PC i bilsystemet. Derfor mekka jeg meg hjemmalagt AUX-IN, som er vesentlig

billigere enn å kjøpe BMW sitt ettermonterings kit. Pluss at jeg får koblingen baki der jeg trenge den. Litt skeptisk å nappe og romstrere i

kablene på en bil i denne prisklassen men... =)

aux-04.jpg

aux-03.jpg

aux-02.jpg

aux-01.jpg

aux-00.jpg

Å her holder jeg på å sette opp PC'en før montering i bilen.

Har lagt klar kabler i bilen, venter bare på en IBUS adapter.

itx-00.jpg

itx-01.jpg

itx-02.jpg

Skrevet

Tøff det PC oppsette du driver med. Har du kjøpt Ibus adapter og har tenkt til å bruke CarX eller?

Fin fint motor valg :D

Skrevet

Gratulerer... en bil etter min smak. Du har gjort et interessant valg med tanke på å kombinere M57ND30 motoren med en 6-trinns manuell gearkasse... :D

Skrevet

Takktakk :lol:

Hehe ja M57N og manuell kasse er digg, angrer ikke på det. Eneste er at førstegiret er så kort at det er nesten like greit å starte i andre.

@kjennern: Jepp, IBUS og carx. Håper det fungerer greit.. men det vil jo tiden vise..

Noen som vet hvor jeg kan få tak i lista over ekstrautstyr hvis den mangler i håndboka?

Skrevet
Takktakk :lol:

Hehe ja M57N og manuell kasse er digg, angrer ikke på det. Eneste er at førstegiret er så kort at det er nesten like greit å starte i andre.

@kjennern: Jepp, IBUS og carx. Håper det fungerer greit.. men det vil jo tiden vise..

Noen som vet hvor jeg kan få tak i lista over ekstrautstyr hvis den mangler i håndboka?

Om du kjøpte bilen hos en bmw-forhandler så kan du få den med dem. Eller ring f.eks GS og spør fint om de kan sende deg lista på mail eller fax.

Nydelig bil forresten. Holder på å lete etter makan til en kamerat, men de vokser ikke på trær med riktig utstyr og riktig girkasse.

Skrevet

Gratulerer med kjempe-bil! Synes E46 med M-tech er noe av det fineste av vanlige BMW'er;) Kan tenke meg motoren er ganske ok å kjøre med:)

-L

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...