Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle sjekke noen foringer i bakstillingen i dag.

Fant sprekker i karosseriet rundt gummilageret der traversen er festet i karosseriet.

Noen som har sett dette før?

Hva kommer en slik reperasjon på?

Garantisak?

Skrevet

JEg har nettopp hatt min E46 328CI inne hos Trondsen i tromsø, der de utbedra skaden på goodwill :) Bare ta kontakt med Stein-Ivar Lydersen på Trondsen bil.

Skrevet

Fredrik:

Jeg er klar over det. Kan sikkert skrive 10 siders doktorgrad-avhandling på hvorfor jeg valgte den bilen jeg til slutt gjorde, men jeg tror vi lar den ligge... 8)

Skrevet
http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=29461&highlight=travers+e46

Dette er en av grunnene til at jeg ikke kjøpte E46...

Vel... det gjelder kun de tidlige motorsterke modellene (før facelift 09/2001)... og i forhold til ant. produserte biler er fenomenet ikke akkurat alminnelig. Imidlertid er det en kjedelig sak for de som opplever skaden... :roll:

Enig. Og det er jo ikke værre en at man sjekker slikt før man kjøper bilen så burde det gå bra.

Skrevet
http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=29461&highlight=travers+e46

Dette er en av grunnene til at jeg ikke kjøpte E46...

Vel... det gjelder kun de tidlige motorsterke modellene (før facelift 09/2001)... og i forhold til ant. produserte biler er fenomenet ikke akkurat alminnelig. Imidlertid er det en kjedelig sak for de som opplever skaden... :roll:

Enig. Og det er jo ikke værre en at man sjekker slikt før man kjøper bilen så burde det gå bra.

har du hørt om at ting kan skje? :lol:

Skrevet

Joda. Men dette er vel ikke noe som skjer over natten er det vel? (eller er det kanskje det ?) Og dette problemet var på faceliftmodellene så man kan kanskje regne med at hvis det først skjer så får man i det minste anntydning til sprekker elns i løpet av ca 150 000km +-

• 5 months later...
Skrevet

da har dette også skjedd på min bil, en 98mod 320d som er senka, chippa og gått over 200000, er d noen sjans for å bruke garantien på dette tro?

Skrevet

Da tror jeg isåfall du er heldig!

Jeg fikk dekt dette på en E46 328CI 99mod våren 07. men det var da i grenseland.

Skrevet

oki, da går nok ikke d. har uansett bestilt time på schmiedmann t uka. de viste ikke hvor mye arbeid det var men de har satt av en dag og håpa d holdt. lang tid brukte de på din? dyrt blir d nok uansett..

Skrevet

Dette problemet syns jeg faktisk er ufattelig dårlig av BMW, da dette ikke er ett helt ukjent fenomen på e36 heller, har vært borti 3 av ca 30 med traversj festene revet ut fra karossen. Skulle tro de hadde vett til å forbedre e46 modellen sånn att dette ikke skjedde :evil:

Skrevet

Skjer ofte på E36 også ja.

Har til og med sett det på en helt dønn orginal 320 coupe som ikke var gått noe særlig engang.

Festene var så ødelagte at traversen nesten kom ned når de heiste opp bilen!

Helt utrolig at samme problemet er på tidlig E46.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...