Gå til innhold

Nymoddet med Hamann Stæsj og M5 ratt med paddler

Anbefalte innlegg

Rå E60 dette ja! Men syns den burde hatt noen andre og større felger, og ikke i chrom :wink: . Liker ikke den nettingen i nyrene noe særlig.

Nettingen vet jeg ikke om jeg likte, ellers meget fin bil da :D

Edit: Endret på innlegget nå. Så bare fronten, hamann delene og bergen. Så tenkte det var samme bilen. Var gjerne 535 den som var på mønstringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette ble, som jeg har nevnt tidligere, meget pent Diezelpower.. Blir spennende å se på fremtidige mods. Hvordan er det med giring på rattet i kombinasjon med manuelt modus? Det fungerer perfekt?

Superbeetle: Det der er jo en annen felg enn Diezelpower har på bildene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble, som jeg har nevnt tidligere, meget pent Diezelpower.. Blir spennende å se på fremtidige mods. Hvordan er det med giring på rattet i kombinasjon med manuelt modus? Det fungerer perfekt?

Kan vanskelig se for meg at det fungerer noe bedre/dårligere enn å geare med gearspaken som på en vanlig E60 med automat. Det skjer så tregt at det umulig kan være noe moro.

For øvrig en tøff bil du har, trådstarter. Felgene er ikke etter min smak, men bortsett fra det var den fin. Selvsagt finere å bare beholde bilen orginal, men skal man først endre på ting kan man jo gjøre det gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå E60 dette ja! Men syns den burde hatt noen andre og større felger, og ikke i chrom :wink: . Liker ikke den nettingen i nyrene noe særlig.

Nettingen vet jeg ikke om jeg likte, ellers meget fin bil da :D

Edit: Endret på innlegget nå. Så bare fronten, hamann delene og bergen. Så tenkte det var samme bilen. Var gjerne 535 den som var på mønstringen..

Det var denne som var på vårmønstringen. Andre felger. Felgene på vårmønstringen var lånefelger siden ett bilvaskeanlegg i Bergen hadde vasket felgene mine med sitronsyre! Alle kantene er defekte og må byttes, men de fikser opp etter seg. Det er nå vel og bra det, men jeg har kjørt 6 uker nå med ødelagte felger. Pluss sikkert en måned til siden felgoppretteren som skal skifte kantene mine har mye på seg for øyeblikket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giringen funker brillefint! Det er bare å dra an over i sport, så er det bare til å fyre løs!! Litt bugs med kobling da.... Må muligens bytte polaritet på minus paddle for å få bilen til å gire ned. Fløyten funker heller ikke, må bare jorde platen som airbagen er festet i. Den har allerede karosserijord, virker som om den trenger signaljord i stedet... forske litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil du har!! Perfekt med tanke på styling! Men, men, felgene og nettingen i nyrene ville jeg ha byttet ut.

Nettingen i nyrene er originalt fra Hamann, så det er noe jeg ikke kommer til å endre på. Felgene er elsk eller hat, for min del er det mer elsk. Må bare vente altfor lenge til å få byttet kantene på dem. Jeg liker chrom felger som bryter med en helt svart bil.... Men det er nå meg...

ALLE: Ellers takk for mange positive tilbakemeldinger!

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vanskelig se for meg at det fungerer noe bedre/dårligere enn å geare med gearspaken som på en vanlig E60 med automat. Det skjer så tregt at det umulig kan være noe moro.

For øvrig en tøff bil du har, trådstarter. Felgene er ikke etter min smak, men bortsett fra det var den fin. Selvsagt finere å bare beholde bilen orginal, men skal man først endre på ting kan man jo g

jøre det gjennomført.

Alpina eller ACS har for øvrig en modul som endrer tider på girskift i manuell modus. DENNE SKAL JEG HA JA!, og da går det bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...