Saltkjelen Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Hva definerer du som en arbeidsbil? En helt vanlig bil du bruker til jobb eller er det håndtverkerbil det er snakk om? Jeg har hatt Transit og dette var en helt kurant bil. Ikke noen store og alvorlige feil - og de feilene som var ble dekket av Ford.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Hva definerer du som en arbeidsbil? En helt vanlig bil du bruker til jobb eller er det håndtverkerbil det er snakk om? Jeg har hatt Transit og dette var en helt kurant bil. Ikke noen store og alvorlige feil - og de feilene som var ble dekket av Ford.. Akkurat dem samme spørsmålet skulle jeg spørre. Fordi du nevner ikke til hvilket yrke du skal bruke bilen til?? Kommer jo helt ant på det da, før jeg eventuelt kan anbefale noe. Jobber som håndverker selv, kjører Toyota Corrola stasjonsvogn, den funker kjempefint, men er dessverre litt lite plass der, så vurdere innkjøp av WV synco caravelle eller noe(jævlig vanskelig å få med et 3-4meters lang beleggrull i en caddy:). Hiache er jo svindyre biler, men dem holder vel bedre enn WV men ser ikke noe særlig ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Kunne ikkje vært meir enig! Skal du ha enda meir fornuftig kan du sjå på Toyota Hiace, men i opplevd kvalitet er og blir japsebilar eit hakk under tyske! Ikkje heilt enig der.. Trur nok Toyota Hiace er mykje betre enn folkevogn i kvalitet! Eg kjøre Hiacen til far min nå som beemeren er på verkstad etter den vart stjålen. 1994 modell trur eg. Go bil med null problemer. Personleg hadde eg ikkje vore i tvil om at eg hadde gått for Hiace. Vurderer faktisk å kjøpe ein! Får jo ikkje plass til modellflyet mitt i BMWen! Legg merke til at eg skreiv opplevd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Dersom du kjører på kilometer og ikke er avhengig av prestisje tror jeg muligens jeg ville kjøpt en billigere arbeidsbil som tar meg fra A til B på en grei måte, har greit varmeapperat og som starter og går og heller brukt resten av pengene på en nyere privatbil eller noe annet enda mer (u)fornuftig. Posten selger for eksempel ut sine Renault Kangoo'er. Rimelig bil med lav kilometer. Fåes også som diesel Renault Kangoo privatannonse. Her i en enda billigere variant med bensinmotor. Dersom du "trenger et annet image", har lyst på noe freshere og fortrinnsvis kan utgiftsføre så kan det for eksempel også være mye moro i denne Touran'en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Det kommer jo ann på i hvor stor grad bilen brukes. Er man hele dagen i bilen er det rimelig greit å ha et godt miljø og gjerne en bil som ikke svikter med det første! Derimot om det kun er framkomst som er bruken, så ville jeg nok gått for et billig alternativ, og heller spart til e46 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Keep it simple... VW Caddy 1,9 TDi med DSG gear og klimaautomatikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Hva definerer du som en arbeidsbil? En helt vanlig bil du bruker til jobb eller er det håndtverkerbil det er snakk om? Jeg har hatt Transit og dette var en helt kurant bil. Ikke noen store og alvorlige feil - og de feilene som var ble dekket av Ford.. Er vel en håndtverkerbil eg trenger. Men har ikke så stort behov for å ha med så veldig mye utstyr. En Golf ligger i grenseland på størrelsen, men går. Dette blir også en bil som kommer til å bli brukt like mye privat, så har litt lyst til å ha 5 seter. Har jo det i BMWen, men er ikke veldig ålreit å sitte 4 voksne i den. Er ikke store utvalget av biler i prisklassen som eg har tenkt meg. Må jo også være minst 2004 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå