Haug530D Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Noen her inne som kjørte en Sort 3 serie, med Oransje panser og bredda baksjermer over stord i dag? skal jeg gjette tiper jeg det var en 325 pga dobble utløp, var fet bil, skulle sikkert til Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Denne?? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=39309&highlight= Men tviler litt på at det er denne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Denne??http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=39309&highlight= Men tviler litt på at det er denne da Nei tror ikke det, men den lå bra nedpå veien, fikk ikke sett så veldig nøye på den for jeg lå en bil bak den, når jeg skulle mot trekantsambandet så svingte den opp på heiane på Stord, mulig den skulle mot Stavanger da det er omdirigering den veien pga den stengte Bømlafjord tunellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Ikkje den svarte med oransje hjørner framme vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusn Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Ikkje den svarte med oransje hjørner framme vel? Var det denne du så, Dragonlove? Den har dobble tuter bak, og er en 318i. Link til tåden om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Den eg tenkte på ihvertfall....men da e lenge siden sist eg såg den på veien her på øyo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Nja, mener egentlig bilen hadde Oransje panser, tak og bakluke, men som sagt så så jeg ikke så nøye, skulle tatt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Mener jeg så den såvidt idag når jeg var på Stord også, men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Går det ikke en e30 i oransje og svart et eller annet sted? Med e46 panser eller noe i den duren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Går det ikke en e30 i oransje og svart et eller annet sted? Med e46 panser eller noe i den duren... var ikke en E30, kan muligens ha vært en E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå