Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Din var jo mye tøffere enn min, men jeg tror likevel jeg har kostet på min mer nå - selv om det ikke synes like godt. Bør vel prøve begrense unødvendige utgifter på den.

Forøvrig.. diffen satt bare fast med to bolter - som til og med var løse! Fikset nå, men de hadde tydeligvis skrudd seg ut. Skummelt.

Skrevet
Den har custominnsug nå, og drar hele veien ut til 6800. Stor forskjell i karakteristikk fra orginalt. Det er likevel ikke så spennende - effekten kommer pent og pyntelig. Det bråkete simotafilteret som fikk bilen til å føles som verdens raskeste bil er også plukket av, som ytterligere bidrar til å dempe følelsen.

Ribbing blir neppe aktuelt. Slitsomt nok å kjøre langtur i den som det er. Mye støy fra bakhjulene pga jeg mangler så mye interiør.

Penguin; det er samme motor som E36 328 i min. M52B28 med enkel vanos.

Bytte til m50b25 eller s50b30us topp da :) er det som er flaskehalsen...

  • 7 months later...
Skrevet

Dette dukket opp på facebooksidene til Millway Motorsport i sverige i dag:

Bmw Z3 2.8 på besök från Norge. På dagens schema stod: Montering av justerbart H&R Race-chassi, Millway camberplattor, cornerweight och hjulinställning.

najfiewz0fia53vvntvx.jpg

:cool:

Er du fornøyd med camberplatene fra Millway?

Skrevet

Hihi, jo! Men 18. mai forandret ting litt. :wink: Samt litt økonomisk forandring..

Konge! Den krenger for mye nå altså. :lol:

Var du på rudskogen 18. Mai 07? Hva kjørte du da :)?

Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...