hagenisse Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Din var jo mye tøffere enn min, men jeg tror likevel jeg har kostet på min mer nå - selv om det ikke synes like godt. Bør vel prøve begrense unødvendige utgifter på den. Forøvrig.. diffen satt bare fast med to bolter - som til og med var løse! Fikset nå, men de hadde tydeligvis skrudd seg ut. Skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Hva med å bytte boltene med noen sånne? http://www.bimmerdiffs.com/products/z3- ... l-stud-kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Takk for tipset! Så smart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Endelig under 1.40 på Rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Nydelig kjørt! Sitter på skolen og så dette uten lyd, og smilte mens jeg så på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Møtte deg i sarpsborg ca 18:20. Prøvde og hilse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Hm. Pleier normalt få med meg sånt, men var tydeligvis i en annen verden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Endelig under 1.40 på Rudskogen Grattis... under 1:40 er jo faktisk veldig bra med tanke på bilens vekt/hk forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Den har custominnsug nå, og drar hele veien ut til 6800. Stor forskjell i karakteristikk fra orginalt. Det er likevel ikke så spennende - effekten kommer pent og pyntelig. Det bråkete simotafilteret som fikk bilen til å føles som verdens raskeste bil er også plukket av, som ytterligere bidrar til å dempe følelsen.Ribbing blir neppe aktuelt. Slitsomt nok å kjøre langtur i den som det er. Mye støy fra bakhjulene pga jeg mangler så mye interiør. Penguin; det er samme motor som E36 328 i min. M52B28 med enkel vanos. Bytte til m50b25 eller s50b30us topp da er det som er flaskehalsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Dette dukket opp på facebooksidene til Millway Motorsport i sverige i dag: Bmw Z3 2.8 på besök från Norge. På dagens schema stod: Montering av justerbart H&R Race-chassi, Millway camberplattor, cornerweight och hjulinställning. Er du fornøyd med camberplatene fra Millway? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Hihi, jo! Men 18. mai forandret ting litt. Samt litt økonomisk forandring.. Konge! Den krenger for mye nå altså. Var du på rudskogen 18. Mai 07? Hva kjørte du da ? Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Møtte deg i sarpsborg ca 18:20. Prøvde og hilse. Hvis du øver litt mer, vil du nok klare det til slutt!! -Martin- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå