oddis Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Løsningen på dine problemer heter S50B32. Må du da skylde på dekkene er det verre.. Men så liker du å overdrive hvor stort problemet er .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 Jeg overdriver da aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Av en eller annen grunn funker ikke side 24 her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Hm, interessant. Tror jeg blir med deg på neste Rudskogen treff, som passasjer og kanskje testpilot? Ikke bruk alle feriepengene på bilen du heller da, korps instrumentet ditt trenger polering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Litt OT; når er neste treff Kim? Du som følger litt med på sånt. Er veldig lysten på å teste CSL'en på bane... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Neste er vel Imprezaklubben neste søndag 12/7, og NSK på tirsdag 14/7. Husker ikke om det var Rudskogen eller Våler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Begge to er rudskogen. Etter det tror jeg ikke det er noen aktuelle for meg før ute i august.. Geir Anders, passasjer er greit... testpilot blir med egen bil som pant! Magnus, jeg sitter gjerne på med deg forresten. Har litt troa på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Hm - den tirsdagen kanskje da. Begynner ferie den uken der... Forhåndspåmelding, eller bare møte opp? Du skal Kim? Hva med deg Simon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Hva ga du for dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Forhåndspåmelding, eller bare møte opp? Bare møte opp. Dekkene kom på ca 7000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Hm - den tirsdagen kanskje da. Begynner ferie den uken der...Forhåndspåmelding, eller bare møte opp? Du skal Kim? Hva med deg Simon? Har vurdert tirsdagen, men det kommer litt an på bilen, som vanlig... MÅ få fikset fjører og hjulstilling snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Bare å sette igang å skru da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Ja, når kommer du? Jeg hater skru bil. Blir ikke bedre av at jeg er ubrukelig på det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Ja, når kommer du? Jeg hater skru bil. Blir ikke bedre av at jeg er ubrukelig på det heller. Trenger bare litt trening Ikke noe vanskelig å bytte. Må ikke si sånn, plutselig står jeg på døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå