hagenisse Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 jeg ble forelsket i csl'n til Magnus Det ble jeg og. Motor og gir var helt fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 jeg ble forelsket i csl'n til Magnus Det ble jeg og. Motor og gir var helt fantastisk. Det har jeg dessverre ikke fått oppleve, men fikk oppleve lyden i dag Er bare en ting å si, i'm in love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Da har du funnet ut at r-dekk er best ja.. Grattis med en fin tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Bånn gass rundt hele banen.. ESS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 R888 er morro på z3'n ja Kan jeg spørre hvilke dimensjoner du kjører? Selv heiv jeg på 225 og 255 i 18, mest fordi jeg hadde et sett 18" felger liggende.. Og det fungerer aldeles superb på Våler ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Jeg var også innom Rudskogen på tirsdag, men kom litt senere. Har masse bilder Jeg fikk også oppleve CSL'en fra passasjersetet For en rå bil! Hyggelig å treffe kjente mennesker Det du trenger nå er å få på det nye understellet! Krenger jo som en båt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Da har du funnet ut at r-dekk er best ja.. Iallefall funnet noe at det går fortere. Det visste jeg vel for så vidt, men. Kan jeg spørre hvilke dimensjoner du kjører? Jeg bruker 215/45/17 på 8" foran og 235/40/17 på 9" bak. Nytt understell er på vei, men usikker på om det vil gjøre så mye på krengingen. Krenge har den alltid gjort, så må vel til med noe stabstag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Mye betaler man for en kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Det kommer litt ann på hva slags standard du ønsker og hva du ønsker å få gjort. Enkelte områder i Oslo er det ganske billig.. Åh, mener du på Rudskogen?? NSK-treff pleier koste 600,- for medlemmer og 1000,- for ikke. Ettersom det koster 400,- å melde seg inn kan man like gjerne gjøre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Pga demperproblematikken min fikk jeg nå montert et nytt understell. Ble KW V2 med K-sport demperlager bak og M3 3.2 (montert på feil side) foran. Monteringen gikk overraskende greit til tross for at jeg ikke har peiling på å skru. Begynte ved 12-tida og var ferdig rundt halv fem. Da gikk det bort endel tid på å få borret ut en møkkaskrue fra det gamle H&R-settet. Takk til Hans Wilhelm for det.. KW lager forresten hevesett. Bilen ble helt merkelig høy når jeg stilte den der jeg trodde var bittelitt lavere enn H&R-settet jeg tok av. Tipper 2-3cm høyere enn orginalt (!). Den er senket ned nå, men da tok dessverre fjæra i dekket, så nå står det 5mm biltema-spacere samt lengre bolter på også. Feil vei, men gidder ikke fikse. Er diffbrems på bilen iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Hvordan løste du problemet med å trekke til topplageret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Brukte den hylsa fra biltema-settet, tvang nedi en bitteliten fastnøkkel, og lagde et slags håndtak på den. Plundrete, men fikk nå strammet det til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 trodde ikke du var en slik burnout kar... skuffet over deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Tester bare dempere jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå