hagenisse Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Tja. Jeg hadde jo eisenmann på isbilen, men i lengden bråker det for mye og er dessuten dyrt. Lyden er egentlig helt fin nå, det bare ser forferdelig ut. Og motor ja... M coupe er sikkert festlig det, men de er dyre på alle måter og alt for raske for en pingle som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Lyden er egentlig helt fin nå, det bare ser forferdelig ut. Da er det bare en ting å gjøre, få sveisa på Eisenmann stusser . Fins det noe effekteksos som bråker mindre enn Eisenmann da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Hmmm, den kommentaren der fikk meg til å tenke på en gammal diskusjon.. Tenkte du på det samme som meg her?? Blir artig å sitte på med deg på neste treff. Sorry, men jeg har sluttet med banekjøring. Skal begynne henge på statoil isteden. Ja, som det var aktuelt......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Da er det bare en ting å gjøre, få sveisa på Eisenmann stusser . Fins det noe effekteksos som bråker mindre enn Eisenmann da? Jeg vurderer å bare sveise på noe ja. Hva slags er vel egentlig samme, bare de ser ok ut. Eisenmann lager iallefall mye mer lyd på 318is enn supersprint og sebring, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Denne tråden har jeg dessverre oversett totalt, men gratulerer så mye med en ny bil Hagenisse... ... Du valgte fornuftig ser jeg og akkurat det tror jeg ikke at du kommer til å angre på. Som du allerede har funnet ut er M52B28 motoren ikke en turtallsmaskin... toppeffekten kommer allerede ved moderate 5300 rpm. Det er litt merkelig å tenke på at M57D30 motoren i f.eks E60/61 535d har en toppeffekt ved 4400 rpm... det mangler ikke mange omdreiningene. Allikevel er det en fin motor du har kjøpt og nesten 200 HK er jo godkjent i en bil som ikke veier mye mer enn 1300 Kg. I min bok har du utvilsomt kjøpt både en fabelaktig reisevogn og en relativt potent sportsbil... og det er jo ikke et dårlig kompromis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M?. Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Gratulerer med fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Du valgte fornuftig ser jeg og akkurat det tror jeg ikke at du kommer til å angre på. Det var ikke mye å lure på for å si det slik. Den andre bilen vi tittet på var et vrak. Så bra ut på bilder og fra vinduet i butikken, men når man kom nærmere... Masse småbulker, rust på forskjermene som heller ikke var justert riktig, kantkjørte felger, hull i setene (på 77.000!), slitt og løs girspak, håndbrekk med sprekk (!), masse løse sømmer i rattet, skinnet over airbagen på passasjersiden ødelagt, slitte belter og generelt møkkete bil. Vi spurte selgeren om hvordan han kunne mene at den bilen var i god stand slik han hadde sagt.. og da svaret var "den er jo 8 år" var vi allerede godt på vei til neste bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Da er det bare en ting å gjøre, få sveisa på Eisenmann stusser . Hmm. Jeg har visst bestilt Eisenmann 2x70 bakpotte. Merkelig det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Da er det bare en ting å gjøre, få sveisa på Eisenmann stusser . Hmm. Jeg har visst bestilt Eisenmann 2x70 bakpotte. Merkelig det her. Nei, det er ikke merkelig! Fins ikke penere eksosstusser i denne verden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Gratulerer nissen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Da er det bare en ting å gjøre, få sveisa på Eisenmann stusser . Hmm. Jeg har visst bestilt Eisenmann 2x70 bakpotte. Merkelig det her. Fra hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 Schmiedmann. Er det noen andre som leverer her på berget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Jeg mener det er en enkel en, men er usikker. Det er jo rimelig enkelt å se forskjell men. Gi oss ett bilde under panseret så er det fort gjort å fastslå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Nevnte ikke du Smart Roadster i en annen tråd? Hihi, jo! Men 18. mai forandret ting litt. Samt litt økonomisk forandring.. PS! Jeg vet om noen 20" bling bling felger til salgs... Konge! Den krenger for mye nå altså. Hmmm, den kommentaren der fikk meg til å tenke på en gammal diskusjon.. Tenkte du på det samme som meg her?? Forøvrig: Gratulerer med pen bil. Z3 coupe er rett og slett kul Det samme tenkte jeg. Ikke at jeg er enig med dere for 5 øre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Gratulerer så mye! Fått deg banefelger ennå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå