Dr_S Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Da kan jeg bekrefte at M50-innsug på M52 har noe for seg. Helt annet drag på toppen!1.08.80 på skogen i dag. Du sa noe annet på søndag ja "Nei, det er så og si null forskjell" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Jepp, men som jeg også sa; jeg gidder ikke dra bilen over 4000rpm på 3. gir på vei i og med at det innebærer 120++. På 2. gir merker man ikke store forskjellen siden giret tømmes relativt fort uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 jeg gidder ikke dra bilen over 4000rpm på 3. gir på vei i og med at det innebærer 120++. Hahaha... Det er snart 1. mai, ikke 1. april.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Du har ikke sett meg kjøre på vei du? Jeg ble forbikjørt av en buss på vei til Rakkestad i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Nissen er seriøs han, det er det verste av alt... Riktig nok har jeg sett ham kjøre litt på vei og, men det er maange år siden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Det er ikke tull nei..har kjørt sammen med han på vei og det går sakte hehe R-dekk på vanlig vei er ikke akkurat noe å rope hurra for så er nok en grunn også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Da har jeg lastet opp litt film igjen! Ligger i linken i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Da har jeg lastet opp litt film igjen! Ligger i linken i signaturen min. tøft Ble ikke noe tur på meg, da jeg syns det regnet endel når jeg sjekket været... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Er ideelt når det er slik - da blir så mange hjemme og det blir god plass på banen. Det regnet og var vått frem til ca klokka 6, men så tørket det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Sticker i bakruta er utgått på dato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Nissen kjører pent både til og fra treff han. Da er det bare legge seg pent bak så enn ikke kjører fra han, på banen har enn ikke sjanse til henge på . Her på vei lørdag til ss2: Nissen i aksjon ss2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Sticker i bakruta er utgått på dato Passer til meg da! Ellers er jeg i gang med førerstolen igjen. Noe utrolig herk å få den til å sitte skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Ellers er jeg i gang med førerstolen igjen. *kremt* DU, er i gang ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Ellers er jeg i gang med førerstolen igjen. *kremt* DU, er i gang ? tells vel hvis han sitter og ser på med en liten øl i hånda mens noen andre arbeider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Nissen drikker ikke øl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå