kristian08 Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Hvor kan jeg finne de billigste dekkene på nettet? Har hørt at ingen slår dekkonline.com. Er det slik? Mvh Kristian08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 megahjul.no er også billig... Skal du ha spesielle dekk (merkedekk) bør du ringe på forhånd å si hva du skal ha. De har som regel ikke noen merkdekk inn (rart det der), men da jeg prata med dem sa de at de kunne skaffe det hvis man sa fra på forhåjnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Når jeg kjøpte dekk i fjor sommer fant jeg best tilbud hos interdekk.no. Ikke bare det, men de fikk en privatperson til å kjøre både dekk og felger til meg da jeg måtte ha dem på dagen Leverandøren deres hadde levert dekkene en uke senere enn avtalt og jeg var _nødt_ til å ha dem innen en viss dato - jeg syns de løste det på en utmerket måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Hvor kan jeg finne de billigste dekkene på nettet? Har hørt at ingen slår dekkonline.com. Er det slik? Mvh Kristian08 Dekkonline er bra, har nylig bestillt dekk derfra, først 4 stk og så 4 stk noen uker senere, tok ca 1 uke begge gangene + at du kan spore prosessen hele tiden, eneste minuset er at Tollpost ikke fant frem til meg noen av gangene og fant ut de kunne levere de på jobben min, men dette ga de ikke beskjed om, greitt at de leverer de på jobb, men da får de si fra, grrr grr, dette var forøvrig Tollpost sin avdeling i Haugesund, er ikke sikkert det er sånn alle plasser. Kommer til å bruke Dekkonline fremover ja og det kommer resten av familien og mine venner til å gjøre også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 ikke alltid det lønner seg å kjøpe "billige" dekk. har du ikke mulighet til å legge om selv kommer det, og balansering i tillegg. kjøper ikke pizza på dolly for å varme den på peppes, gjør du vel? (jobber med dekk selv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 ikke alltid det lønner seg å kjøpe "billige" dekk.har du ikke mulighet til å legge om selv kommer det, og balansering i tillegg. kjøper ikke pizza på dolly for å varme den på peppes, gjør du vel? (jobber med dekk selv) Dette er heldigvis ikke et stort problem iom. at dekkonline har en rekke samarbeidspartnere i hele Norge som mer enn gjerne legger om dekk som er kjøpt via dekkonline til en hyggelig pris. Dekkonline opplyser hvor på telefonnummer: 0046-46370044. Fri konkurranse er alltid å foretrekke og dekkonline selger bl.a kvalitetsdekk som alle andre. Du får heller ikke bedre bensin ved å velge Statoil fremfor HydroTexaco... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 ikke alltid det lønner seg å kjøpe "billige" dekk.har du ikke mulighet til å legge om selv kommer det, og balansering i tillegg. kjøper ikke pizza på dolly for å varme den på peppes, gjør du vel? (jobber med dekk selv) Spørs vel litt det, kjøper du ett dekk hos dekkonline som koster 1000,- kr hos dem og 1500,- hos andre så sier det seg selv hvor det blir billigst. Fordi du jobber med dekk så er det ikke sikkert det er like dyrt andre plasser, har selv jobbet på verksted hvor vi tok 45,- pr dekk for balansering, samme for omlegg, altså 90,- kr dekket det blir 360,- for 4 dekk og det er ikke så verst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Er det dekkonline.no eller dekkonline.dk dere bruker da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Hvor kan jeg finne de billigste dekkene på nettet? Har hørt at ingen slår dekkonline.com. Er det slik? Mvh Kristian08 Dekkonline er bra, har nylig bestillt dekk derfra, først 4 stk og så 4 stk noen uker senere, tok ca 1 uke begge gangene + at du kan spore prosessen hele tiden, eneste minuset er at Tollpost ikke fant frem til meg noen av gangene og fant ut de kunne levere de på jobben min, men dette ga de ikke beskjed om, greitt at de leverer de på jobb, men da får de si fra, grrr grr, dette var forøvrig Tollpost sin avdeling i Haugesund, er ikke sikkert det er sånn alle plasser. Kommer til å bruke Dekkonline fremover ja og det kommer resten av familien og mine venner til å gjøre også. Dette høres ut som Tollpost i kjent stil ja.. Brukte de mye Mellom Sandefjord og Bergen i forrige jobben og det var ikke få ganger de rotet bort pakker og den slags. Best å bare styre unna hele firmaet - Slik jeg gjør i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Heisan, Jeg kjøpte en felgpakke hos Car Care Senter i Moss i vår. Veldig bra priser og en utrolig bra service. Se webside http://www.carcarecenter.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Er det dekkonline.no eller dekkonline.dk dere bruker da?? http://www.dekkonline.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Hvor kan jeg finne de billigste dekkene på nettet? Har hørt at ingen slår dekkonline.com. Er det slik? Mvh Kristian08 Dekkonline er bra, har nylig bestillt dekk derfra, først 4 stk og så 4 stk noen uker senere, tok ca 1 uke begge gangene + at du kan spore prosessen hele tiden, eneste minuset er at Tollpost ikke fant frem til meg noen av gangene og fant ut de kunne levere de på jobben min, men dette ga de ikke beskjed om, greitt at de leverer de på jobb, men da får de si fra, grrr grr, dette var forøvrig Tollpost sin avdeling i Haugesund, er ikke sikkert det er sånn alle plasser. Kommer til å bruke Dekkonline fremover ja og det kommer resten av familien og mine venner til å gjøre også. Dette høres ut som Tollpost i kjent stil ja.. Brukte de mye Mellom Sandefjord og Bergen i forrige jobben og det var ikke få ganger de rotet bort pakker og den slags. Best å bare styre unna hele firmaet - Slik jeg gjør i dag! Heldivis så rotet de ikke bort dekkene, de klarte bare ikke å levere til min adresse, sjåføren må ha vært total noob, nå siste gangen hadde han ett kart også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 ikke alltid det lønner seg å kjøpe "billige" dekk.har du ikke mulighet til å legge om selv kommer det, og balansering i tillegg. kjøper ikke pizza på dolly for å varme den på peppes, gjør du vel? (jobber med dekk selv) Spørs vel litt det, kjøper du ett dekk hos dekkonline som koster 1000,- kr hos dem og 1500,- hos andre så sier det seg selv hvor det blir billigst. Fordi du jobber med dekk så er det ikke sikkert det er like dyrt andre plasser, har selv jobbet på verksted hvor vi tok 45,- pr dekk for balansering, samme for omlegg, altså 90,- kr dekket det blir 360,- for 4 dekk og det er ikke så verst. mange kommer til "oss" og skal legge om dekk de har kjøpt billig et sted, som vi kunne gitt billigere. var ikke ment som en pekefinger. bare et velmenende råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 mange kommer til "oss" og skal legge om dekk de har kjøpt billig et sted, som vi kunne gitt billigere. var ikke ment som en pekefinger. bare et velmenende råd Sånn er det jo "alltid"... effektiv prisdannelse i et utsatt marked kalles det... ... Både forbrukeren og varetilbyderen har et ansvar for å orientere seg i markedet... og i et åpent marked med en dynamisk prisdannelse vil prisene nesten alltid være lavest mulig, med mindre man ikke forsøker å danne ulovlige karteller, prissamarbeider eller man på andre måter forsøker å forhindre markedsdannelsen. Dekkonline kan selge billige dekk kun fordi de er kjempestore... slik er det med de fleste andre forbruksgjenstander også... hvitevarer, brunvarer... og hvem ønsker vel i dag å betale overpris for en vaskemaskin ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Jeg anbefaler ikke www.dekkexpress.no, jeg betalte dekkene for snart 2måneder siden, og de er ikke sendt enda.. Da jeg kontaktet dem, fikk jeg beskjed om at dekkene stod i rest. Derfor spurte jeg om det var mulig å bestille noen andre (dyrere) dekk i stedet, men de har ikke tatt seg tid til å svare enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå