The StigMeister Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 ja faen, når en 318i E36 som er helt original får 5 sider med posting for ingen andre grunner enn "fin bil, mtech så blir den strøken" så skal faenmeg 7`èrn ha den respekten den fortjener! Word Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Og hva er så spesielt med din bil? Hva gjør at den fortjener respekt? 4 eller 20 sider, det er vel du som skal være fornøyd med bilen, ikke resten av landets bmw eiere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 ikke ta det så bokstavelig geir anders.. 20 sider betyr at jeg kan glise bredere fordi jeg vet at det er større sjans for at jeg møter på en som har sagt fine ting om bilen min kontra 4 sider som stilner gliset sitt, for hva hjelper det å være fornøyd med doningen hvis folk ler av den når jeg glir forbi? =( MEN, nok om den saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Post flere bilder og gjerne av modifikasjonene, så blir det nok litt mere spennende å følge med på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 Ja, kommer tilbake med mer om ikke lenge forhåpentligvis T.A.S du har drømmebilen gitt...åh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Hmm, virker som du er veldig opptatt av hva andre skal synes om bilen din siden du mener e38n fortjener mange sider som en "318". Antall sider går jo fort ut på at mange her inne legger ut mye oppdateringer på bilen sin og evt påkoster bilene nye deler etc. Generelt sett så virker E38 også som en bil som faller litt igjennom da forumene ofte består av unge folk som liker 3serier og 5serier. Men for all del..E38'n din er fin den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Skal vi ta en skål ikveld markus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2007 vi skal få bilen min i orden før æ klike mentalt, e snakk om å sende bilen på hurtigruta til tromsø nu...PM me! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Generelt sett så virker E38 også som en bil som faller litt igjennom da forumene ofte består av unge folk som liker 3serier og 5serier. De aner ikke hva de går glipp av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 da var bilen på veien igjen etter over 1 mnds stillstand hipp hipp hurra! update to come! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Bilder av motor&motorom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 *grattis med 1000 postn btw * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 ble visst ikke flere sider på denne tråden nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 ble visst ikke flere sider på denne tråden nei.. Nei, det var utrolig synd, for trådstarter hadde en virkelig fin bil. E38 har en viss utstrålning som andre biler ikke har. Åsså var det en iL også da.. så synd, det kunne blitt meget interessant å fulgt videre med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå