Gå til innhold

PenguiNs BMW E38 730 IAL `95 ! / mini-Project!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke ta det så bokstavelig geir anders.. :P 20 sider betyr at jeg kan glise bredere fordi jeg vet at det er større sjans for at jeg møter på en som har sagt fine ting om bilen min kontra 4 sider som stilner gliset sitt, for hva hjelper det å være fornøyd med doningen hvis folk ler av den når jeg glir forbi? =( MEN, nok om den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, virker som du er veldig opptatt av hva andre skal synes om bilen din siden du mener e38n fortjener mange sider som en "318".

Antall sider går jo fort ut på at mange her inne legger ut mye oppdateringer på bilen sin og evt påkoster bilene nye deler etc.

Generelt sett så virker E38 også som en bil som faller litt igjennom da forumene ofte består av unge folk som liker 3serier og 5serier.

Men for all del..E38'n din er fin den!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett så virker E38 også som en bil som faller litt igjennom da forumene ofte består av unge folk som liker 3serier og 5serier.

De aner ikke hva de går glipp av :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
ble visst ikke flere sider på denne tråden nei..

Nei, det var utrolig synd, for trådstarter hadde en virkelig fin bil. E38 har en viss utstrålning som andre biler ikke har. Åsså var det en iL også da.. så synd, det kunne blitt meget interessant å fulgt videre med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...