StigJ Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Mitt oppbevaringsrom for strikken. Bildet tatt rett etter en halvannen times vask og gnikk. Gikk amok med Autosol på stabstag og filterhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Det var en filterløsning jeg ikke har sett før! Hva er dette for et opplegg? konfilter i boks og lut fra orginalt inntak? Hvordan er lyden i dette? Noen andre fordeler? Merke? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Min m20b25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Slik så min ut igår, dog med litt provosoriske løsninger her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 hva er greia med PC`en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 tipper datasprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 tipper datasprut Ligna litt på Tennings grafen i 3D i Autronic SM4 ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 ":30z86d9d]Det var en filterløsning jeg ikke har sett før!Hva er dette for et opplegg? konfilter i boks og lut fra orginalt inntak? Hvordan er lyden i dette? Noen andre fordeler? Merke? Pris? Filteret er et GREEN Twister. Vanlig konfilter som sitter i den boksen. Lufta komme fra det originale inntaket ja. Digger lyden i filteret. Og det ble mer lyd utenfor bilen etter jeg satt på den slangen. Mer effekt? NÆH. Øverste filteret: http://www.felgimport.no/default.asp?pa ... p&pg=21215 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 Mitt sitt motorrom før prosjektstart: VELDIG rotete og skittent, men det skal restaureres, når det er gjort kan det ikke sammenlignes. Får du sove om natta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 1, 2007 Share Skrevet Juli 1, 2007 tipper datasprut Ligna litt på Tennings grafen i 3D i Autronic SM4 ja;) Realtime display av bensin (VE) tabellen i megasquirt Graf til høyre og instrumenter på venstre side med O2, RPM, MAP, AF etc Ikke at det går tiktig da. svinger to-tre ganger mellom 1000 og 400 RPM før den dør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 har du noen prosjekttråd ehrnst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 mitt motorrom liker filteret godt gir god lyd det er pipercross og selges på www.extremecar.no kittet var egentlig ment til e36.. men jeg klarte å finne på en løsning med festet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Må rote meg til å få inn et bilde av mitt skremmende motorrom og, olje, støv og rust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Robert85 Mulig filteret gir god lyd, men det så ikke bra ut på en M52 motor. Du mangler forresten også dekselet over vifta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 S(trikkmotor)50B30, med Green filter og AC Schnitzer tårnstag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå