Saltkjelen Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 Jeg snakket for en liten stund tilbake med en Mercedes-Benz mekaniker hos Bertel O. Steen og han fortalte at han aldri ville ha kjøpt en Mercedes mht. alle tingene han opplever hver dag. Han nevnte tilfeller hvor relalivt nye Mercedeser hadde begynt å ruste i hjel. De starter å ruste innenfra og oppdages derfor ikke før rusten er kongen på rustholken..! Nå er det sikkert mye å si om BMW også, har ikke snakket med en BMW mekaniker og kan derfor ikke uttale meg. Alle bilmerker har selvfølgelig en svaket...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 tror d var i løpet av 90-tallet at MB sine lakkeringsmaskiner hadde en feil, slik at olje eller noe drypte ned på bilene, så lakken der de har dryppet er ikke bra og det har oppstått rust. Vet om mange med det problemet. Men jeg vil ikke si eksakt hvilken årsperiode det var i, for er litt usikker.Edit: Skal heller ikke si at det var lakkeringsmaskinene som dryppet. Men noe var det. olje hindrer rustdannelse da men, jeg har hørt at det var en lakk-robot som ikke var helt i 100, så den lagde ørsmå-riper som er vanskelig å se men som effektivt satte i gang bil-psoreasis(rust) på Mercedesene.
Marius2002 Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 tror d var i løpet av 90-tallet at MB sine lakkeringsmaskiner hadde en feil, slik at olje eller noe drypte ned på bilene, så lakken der de har dryppet er ikke bra og det har oppstått rust. Vet om mange med det problemet. Men jeg vil ikke si eksakt hvilken årsperiode det var i, for er litt usikker.Edit: Skal heller ikke si at det var lakkeringsmaskinene som dryppet. Men noe var det. olje hindrer rustdannelse da men, jeg har hørt at det var en lakk-robot som ikke var helt i 100, så den lagde ørsmå-riper som er vanskelig å se men som effektivt satte i gang bil-psoreasis(rust) på Mercedesene. Ja da var det det, var litt usikker om det var olje, men noe var det. Stemmer vel det du sier.
wicky124 Skrevet Juni 27, 2007 Skrevet Juni 27, 2007 om bilene ruster innenfra og ut så erdet vel ikkeno problem da mercedes har 30års garanti på gjennomrusting, så fremt bilen er solgt i norge og har fulgt servicer hos godkjent forhandler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå