S.Arnesen Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 hvorfor skal du ha nytt senkesett da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 Kanskje justere opp på vinteren få stivere bil nye felger skal på den er litt for lav bak nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 kjøp Vmax, eller betal det dobbelte for kvalitet som ikke er merkbart nok til å fordoble prisen i mine øyne. just my 2 cents. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Sjekk om det er TUV godkjent? Hvor mange minus grader tåler det? D2 tåler ikke under -4 grader. Tein Coiloverne jeg hadde(på Imprezan) måtte sendes på overhalling etter en vintersesong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Vmaxx er Tuv godkjent! Er jo merkelig hvis de ikke tåler en norsk vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Nå er mine kommet! Skal hente de på posten etter jobb Har lest på flere forumer at de skal være veldig stive, og sitte godt på veien! Så på med nyrebeltet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 ser bra ut det settet stig? huske at det så veldig "profft" ut..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Veit ikkje kordan det ser ut,fikk aldri sett det når du hadde det.. men glede mæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Ta gjerne litt bilder underveis av montering da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Btw... skifter du ut foringer og sånt når du først er i gang eller? Hva med fjærbeinslager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Har ikke peiling på slikt,desverre.. skal få en kompis av meg til å montere det for meg Skal ta bilder om jeg husker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Tror jeg skal skifte fjærbeinslager når jeg først er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Lønner seg å bytte fjærbeinslager ja, ikke er det spesielt dyrt heller. Forstår ikke helt de som dømmer coilovers nord og ned, kjører selv på Supersport-coilovers (jepp, billige - 6k for settet) og er superfornøyd. Komforten ble langt bedre enn jeg hadde trodd på forhånd og dessuten har man muligheten til å få høyden 100% slik man vil. Min erfaring med vanlige senkesett er at det enten blir litt for høyt eller litt for lavt... I tillegg er det selvfølgelig en bonus at man kan skru opp høyden når vinterhjula legges på, og ned igjen om våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Sålangt har jeg kun bytta demperne bak,siden de va så slitne som det går ant å få det! Man kunne bruke lillefingern for å presse demperen inn og ut! FETTE ødelagt,som vi sier her oppe i nord Jeg fikk nesten sjokk da jeg tok den av! Skal skifte resten i helga Var utrolig enkelt å bytte demperne bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 Bilder bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå