The StigMeister Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 2 muttrer oppå tårnet(eller hva det nå heter?) og en nederst på demperen,så er den av! Går ikke ant å ta feil Desverre så husket jeg ikke å ta bilder når jeg gjorde det. Men jeg har ikke montert den nye fjøra,så skal prøve å huske det når den skal på, samt demper+ fjør fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Sånn! Der har jeg Endelig fått sotte på coiloversene! Det tok sin tid, men ble digg me nytt understell, både utseende messig og ved kjøring! Stivt og sporty senkesett Har senka den maks fremme, og bak er jeg usikker, men er litt å gå på der.. Fremme var det utrolig lett å justere, men bak måtte jeg skru løs demperen nede, og ta ned bærebrua(eller hva det heter?) får å få litt slakk på fjøra for å kunne skru rundt mutteren som justerer høyden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 vmaxx? Jeg har ikke fått mitt enda, jævla dritt Ble det ikke laaaaaavt å senke 12cm ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Vmaxx ja Siden jeg bare kjører på 16" hjul, så funker det meget bra! Ingen subbing eller noe! Ser veldig groomt ut! Så lenge man ikke bor på bygda, hvor det som regel er dårlige veier, så er det bare å peise på Når bestillte du det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Hehe:) men bilen blir vel psycho lav med 12cm senk og 16" hjul. Bestilte for 1 måned siden. fra eyecandy, svarer nesten ikke på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Jeg kan ikke ha på GT leppa, for å si det sånn Bare man lærer seg å kjenne bilen, og at man tar det me ro, så er det ikke noe problem 1mnd Måtte du overføre penger til de før de sender deg pakken? Har du fått noen bekreftelser på at de har motatt/sendt pakken!? Planen min var jo å bestille ifra eyecandy, men jeg bestillte heller ifra owp-tuning siden de sendte det som postoppkrav! Det kom på 6500 inkludert frakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Sånn! Der har jeg Endelig fått sotte på coiloversene! Det tok sin tid, men ble digg me nytt understell, både utseende messig og ved kjøring! Stivt og sporty senkesett Har senka den maks fremme, og bak er jeg usikker, men er litt å gå på der.. Fremme var det utrolig lett å justere, men bak måtte jeg skru løs demperen nede, og ta ned bærebrua(eller hva det heter?) får å få litt slakk på fjøra for å kunne skru rundt mutteren som justerer høyden.. Må se bilde av 120mm senking Men her typisk eksempel på hvorfor jeg iallefall ikke skjønner vitsen med coilovers. Jeg hadde sikkert skrudd det helt ned for å prøve det, for så å finne en fin høyde og latt det bli slik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Jeg forhåndsbetalte, og det ble jævla dyr frakt og endte til slutt på 6500,- her og... så nå sitter jeg her og venter og venter de hadde det ikke på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Bestill det heller ifra owp-tuning.no! Der slipper man å forhåndsbetale Mitt kommer i posten idag eller imorgen Grunnen til at jeg velger justerbart er at jeg liker å ha Max senk på sommern,men det funker ikke noe særlig bra til vinteren! Så justerbart er å anbefale dersom man ikke har en annen bil å bruke på vinteren! Og da blir jo spissing jævlig perfekt på en av innstillingene... Ække mye opp/ned som skal til før det er langt vekk fra toleransene det skal ligge innenfor her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 1, 2007 Forfatter Share Skrevet August 1, 2007 Æssa, øyemål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Er det veldigt stivt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 Jeg fikk mitt i dag Men hvordan skal jeg til å få justert bak egentlig?? Det er jo bare ei fjær og en demper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 Det skal følge med 2 stk blåe greier som du skal sette i bunnen av fjøra, de man skrur på for å justere høyden! Var dumt jeg ikke tok bilder da jeg monterte Men tok dette nå, men spørs om du ser hvordan den skal stå. Men er ganske lett, egentlig.. Bare husk på å skru løs demperen nede, og jekk ned bærebrua litt. For da blir fjøra slakk, slik at det blir lettere å vri rundt selve "mutteren" Er ikke noe flink med photobucket, så vet ikke om du får sett bilde.. http://s209.photobucket.com/albums/bb47 ... C01361.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet August 7, 2007 Forfatter Share Skrevet August 7, 2007 Jo jeg fant de blå etterpå, de låg på et bord bak meg plana er å montere bak i morgen, og frem på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 7, 2007 Share Skrevet August 7, 2007 oki La oss høre hvordan det går da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå